انجام بیش از ۳۰۰۰ مورد بازدید نظارتی و کنترلی در مراکز و اماکن شهری و روستایی

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بیش از ۳۰۰۰ مورد بازدید نظارتی و کنترلی در مراکز و اماکن شهری و روستایی در مسیر تردد زائرین انجام شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرمی مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با پایان تردد زائرین اربعین حسینی و اتمام فعالیت موکب ها در مسیر تردد زوار در استان بیش از ۳۰۰۰ مورد بازدید نظارتی و کنترلی در مراکز و اماکن شهری و روستایی در مسیر تردد زائرین توسط کارشناسان بهداشت محیط در مدت ۱۵ روز انجام شده است .

وی گفت : نظارت‌ های بهداشتی بازرسان سلامت محیط بر اماکن بین راهی، موکب ها و محل های اسکان با بیش از ۱۴۰۰ مورد بازدید و کنترل عوامل محیطی تشدید شد .

کرمی افزود  : نظارت بر ۳۳۸ مورد نحوه طبخ، توزیع و عرضه مواد غذایی زائران انجام نمونه برداری از مواد غذایی و جلوگیری از عرضه بیش از ۵۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی مشکوک به فساد نمونه برداری از ۲۶۵ مورد آب آشامیدنی و انجام بیش از ۲۳۰۰ مورد سنجش کلر باقیمانده آب مورد استفاده در موکب ها و ایستگاه های صلواتی از دیگر کارهای انجام شده در این ایام بود .

 

 

انتهای پیام/د

نظارت بر ۳۳۸ مورد نحوه طبخ، توزیع و عرضه مواد غذایی زائران

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار