معاون راهداری همدان؛

150 کیلومتر از راههای استان روکش آسفالت شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از روکش آسفالت 150 کیلومتر از راه های استان در سال جاری خبر داد.

150 کیلومتر از راههای استان روکش آسفالت شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع روسای ادارات راهداری شهرستان های استان این میزان روکش آسفالت را در سطح کشور مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: این اقدام در محورهای شریانی، اصلی و محورهای روستایی و فرعی استان همدان انجام شده است.

وی در ادامه به موضوع راهداری زمستانی و آماده باش راهداری در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: راهدارخانه هایی که درگیر برف و بارش هستند حتما باید ماشین آلات مناسب آماده داشته باشند و تجهیزات لازم را فراهم کنند.

معاون راهداری استان همدان ادامه داد: در بررسی های اعلام شده امسال شاهد بارش های بیشتری خواهیم بود و به همین منظور اقدامات لازم در خصوص اجرای طرح زمستانی به شکل مطلوب و به دور از هر گونه مشکل در دستور کار این اداره کل است.

پرورشی خرم به مسائلی که موجب بسته شدن راه های می شود، اشاره کرد و ابراز داشت: در سال جاری اقدامات لازم برای اجرای بهنگام و مستمر عملیات به ویژه در هنگام بارش برف و کولاک غیرمنتظره و بیش از حد معمول انجام شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در بحث راهداری زمستانی تأکید کرد: عملیات مستمر ایمن سازی از قبیل لکه گیری، مرمت رویه راه ها، خط کشی راه های آسفالته، نصب و تکمیل تابلو و علائم، گاردریل، بازگشایی و پاکسازی حریم راه ها، نصب و تعمیر چراغ های چشمک زن و روشنایی در مکان های مه گیر استان نیز انجام شده و به طور مستمر ادامه دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نقش اطلاع رسانی را در هنگام بارش برف و باران، وضعیت راه ها و حضور به موقع راهداران در محورهای ارتباطی، بسیار مهم بیان و تصریح کرد: پیمانکاران راهسازی در بخش خصوصی نیز، ظرفیت هایی هستند که در عملیات راهداری و برفروبی از توان و امکانات آنها استفاده می شود.

انتهای پیام/ د

راه های همدان روکش آسفالت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.