در نود و هشتمین جلسه شورای شهر صورت گرفت؛

مخالفت 2 عضو شورای شهر برای انتخاب 5 گزینه شهرداری تهران

با وجود مخالفت چندتن از اعضای شورای شهر برای انتخاب 5 گزینه شهرداری تهران، اکثریت اعضاء با رأی‌گیری امروز موافقت کردند.

کاظمی* حق‌شناس با رأی‌گیری برای انتخاب 5 گزینه شهرداری مخالفت کرد/ خلیل‌آبادی: آخر ماه صفر است و نباید رأی‌گیری کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران صبح امروز(سه‌شنبه) پیش از ورود شورا به بررسی دستور انتخاب 5 گزینه شهرداری با ورود به این دستور مخالفت کرد و خواستار به تأخیر افتادن انتخاب 5 گزینه شهرداری تهران شد.

در ادامه جلسه، رئیس شورای شهر تهران به موافقان و مخالفان فرصت داد تا اظهارنظر کنند.

امانی در مخالفت با خواسته حق‌شناس خواستار ادامه فرآیند انتخاب 5 گزینه شد، اما مسجدجامعی در دفاع از حق‌شناس تأکید کرد: برای بررسی دقیق‌تر باید به ما فرصت داده شود.

میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران هم با تأکید بر اینکه نباید به جریان‌های مخرب فرصت تخریب بدهیم، گفت: نباید در انتخاب این 5 نفر تأخیر کنیم و همین امروز این 5 نفر باید معرفی شوند، اما مخالف دیگری که خواستار تأخیر در انتخاب این 5 نفر بود، حسن خلیل‌آبادی بود که گفت امروز آخر ماه صفر است و تصمیم‌گیری در این ایام درست نیست.

در نهایت با انجام رأی‌گیری به منظور تأخیر در انتخاب این 5 نفر اکثریت اعضاء با آن مخالفت کردند و در نهایت فرآیند رأی گیری برای معرفی این 5 نفر انجام شد. این رأی‌گیری که دقایقی به طول انجامید، اعتراض رئیس شورای شهر تهران را برانگیخت و وی خطاب به اعضاء گفت: اگر می‌خواهید تا یکشنبه وقت بدهم که رأی خود را بنویسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجتماعی ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار