حسینی میلانی:

150 هزار خودرو باید معاینه فنی بگیرند/ از زمان اجرای طرح کاهش تاکنون هوای ناسالم نداشته‌ایم

عضو شورای شهر تهران از پلیس راهور خواست تا خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه کند.

10 هزار خودروی دیگر باید معاینه فنی بگیرند/ خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: 14 روز از 120 روز نبرد با آلودگی هوا با موفقیت سپری شده است و تا کنون هوای ناسالم نداشته‌ایم و روزهای پنجم و ششم آبان روز پاک بوده‌اند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 70 هزار نفر از شهروندان موفق به دریافت معاینه فنی شده‌اند، اظهار کرد: در آغاز زمستان شرایط تهویه هوای تهران یک سوم می‌شود و لذا اقداماتی مانند معاینه فنی حتما باید انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پول صف دریافت معاینه فنی به زیر دو ساعت رسیده است، اظهار کرد: 150 هزار خودرو باید به مراکز معاینه فنی بروند و مجوز لازم برای تردد در شهر را دریافت کنند.

میلانی با بیان اینکه پلیس راهور نگران طول صف‌ها است، گفت: در این شرایط درخواست ما این است که خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه شوند زیرا بر اساس آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی از هر ده نفر 9 نفر درگیر آلودگی هوا هستند و ما باید به روزهایی توجه کنیم که شاخص آلودگی هوا بیشتر از 200 می‌شود و برای شهروندان مشکل‌‌ آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار