بازدید رئیس مرکز ملی استعداد‌های از مدارس سمپاد

رئیس مرکز ملی استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش از مدارس سمپاد شهرستان بهبهان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش به همراه جمال حیدری رئیس مدارس سمپاد خوزستان از مدارس استعداهای درخشان دوره اول و دوم بهبهان دیدن کردند.

رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش در این بازدید از نزدیک فضای آموزشی، تجهیزات و نیروی انسانی مدارس سمپاد شهرستان بهبهان را مورد مشاهده و بررسی قرار داد.

در ادامه بازدید رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش با حضور در کلاس های درس با دانش آموزان گفتگو کرد و پرسش های آنان را پاسخ داد.

همچنین در این بازدید مهاجرانی در جمع مدیران مدارس سمپاد شهرستان بهبهان و همکاران دبیرستان دوره اول فرزانگان دکتر عادلی حضور یافت و از نزدیک با آنان گفتگو کرد.

گفتنی است؛ رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش به همراه رئیس مدارس سمپاد استان خوزستان در بازدید از مدارس استعدادهای درخشان شهید ناصری، فرزانگان عادلی و فرزانگان مهندس دادپور از روند فعالیت های علمی، هنری و دستاوردهای فرهنگیان و دانش آموزان مدارس سمپاد بهبهان مطلع شدند.

انتهای پیام/م

بازدید مسئولان از مدارس سمپاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.