پرداخت کمک معیشت به مددجویان رامسر

۵۰۷ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان رامسر از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه هزار و ۳۱۵ خانوار در رامسر زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: ۵۰۷ میلیون تومان کمک معیشت از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت در این شهرستات از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شد.

وی افزود:  ۴۸ درصد از مددجویان به دلیل فوت سرپرست، ۳۶ درصد به علت از کارافتادگی سرپرست، چهار درصد به دلیل بیماری سرپرست و مابقی به دلیل مسائلی مانند طلاق و زندانی زیرپوشش کمیته امداد رامسر قرار دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت: کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانوار‌های تحت حمایت به آن‌ها خدمات مختلفی مانند فرهنگی، درمانی وعمرانی ارائه می‌دهد.

سرایی با بیان اینکه به ۳۷۵ نفر از مددجویان کمک موردی به ارزش ۵۴ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است، افزود: ۶۷ درصد خانوار‌های زیرپوشش این نهاد در رامسر شهری و ۳۳ درصد از آنان ساکن در مناطق روستایی هستند.

وی گفت: برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج از چرخه حمایت کمیته امداد، پسران زیرپوشش این نهاد که به علت فوت یا طلاق والدین، سرپرستی خانواده را برعهده دارند، از تسهیلات سه‌گانه خدمت سربازی که شامل معافیت از خدمت سربازی، انتقال به محل سکونت و کاهش تعرفه کارت معافیت است، بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر افزود: افرادی که از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند بلافاصله در اولویت تسهیلات اشتغال کمیته امداد قرار گرفته و با نظارت مداوم و پیوسته این نهاد به خودکفایی می‌رسند.

انتهای پیام/ م

هزینه ۵۰۷ میلیون تومانی برای پرداخت کمک معیشت به مددجویان رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.