عزت الله ضرغامی:

مرثیه‌ی پیام‌رسان‎های داخلی حاکی از ضعف مفرط تدبیر است

عزت‌الله ضرغامی از دولت، متولیان اپراتورهای همراه و نهادهای اطلاعاتی خواست به شرایط پیام‌رسان‌‌های داخلی رسیدگی کنند.

مرثیه ی پیام رسان‎های داخلی،حاکی از ضعف مفرط تدبیر است +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از فیلترینگ تلگرام توجه به پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر شد. در حالی که طراحان و مدیران پیام رسان‌های داخلی امید به مهاجرت کاربران سابق تلگرام به پیامرسان‌های داخلی داشتند اما ظهور دو پیام‌رسان تلگرام طلایی و هاتگرام که درگاهی مجاز برای ورود به فضای مسدود شده تلگرام بودند سبب شد تا مهاجرت معکوس شکل گیرد و بسیاری از پیام‌رسان های داخلی در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.

امروز عزت الله ضرغامی عضو فعلی شورای عالی فضای مجازی با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر از پیام‌رسان های داخلی نوشت. او با مسئول خواندن دولت، متولیان اپراتورهای همراه و نهاد های اطلاعاتی خواست تا به وضعیت این پیام رسان ها رسیدگی شود.

ضرغامی در این پست توییتری نوشت:

مرثیه ی پیام رسان های داخلی،حاکی از ضعف مفرط تدبیر و اقدام در سطح ملی است.
فقدان مدیریت متعهد در برکشیدن ظرفیت های ملی فاجعه بار است.
مسئول حذف بخش قابل توجهی از رسانه های کشور از این صحنه کیست؟
دولت،متولیان اپراتورهای همراه و نهاد های اطلاعاتی،همه مسئولند!

مرثیه ی پیام رسان‎های داخلی،حاکی از ضعف مفرط تدبیر است +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۲۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
ببینید میخام حرف درست و منطقی رو بزنم . این که بعضیا میگن مردم از پیام رسان ایرانی استفاده نمیکنن خیلی خنده داره چرا خنده داره؟ ببینید مردم میدونن تلگرام طلایی و هاتگرام ایرانی هست و از داخل ایران کنترل میشه اما این 30 میلیون نفر دارن استفاده میکنن از 40 میلیون کاربر تلگرام ، پس مردم از ایرانی استفاده میکنن شدید هم استفاده میکنن اما اگر هنوز توی گپ یا سروش نیومدن به خاطر اینه هنوز هاتگرام و تلگرام طلایی باز هستن و چون همه مخاطباشون تلگرام دارن موندن تو تلگرام و میتونن به تلگرام دسترسی داشته باشن آذر ما هاتگرام تلگرام طلایی بسته میشن و همون کوچی که از وایبر به سمت تلگرام امد از تلگرام به گپ یا سروش میاد البته شانس گپ بیشتره چون کامنت های گوگل پلی و بازارش رو خوندم که مردم براش چی نوشتن
آخرین اخبار