قابل توجه کامیون داران؛

رفت و آمد در جاده‌های سوادکوه، چالوس و هراز ممنوع /جاده چالوس یکطرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز از جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، در حال حاضر ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه رفت و آمد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۸ صبح تا ۲۴ امروز 16 آبان و جمعه 17 آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده‌های سوادکوه و هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و استقرار سامانه بارشی و سرد در استان و بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

جاده سوادکوه و چالوس جمعه ۱۸ آبان یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۸ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز آمد وشد در این جاده از آب اسک به رود هن محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: بمنظور تخلیه بار ترافیکی جاده چالوس آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۸ آبان ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج به یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.