آمادگی دستگاه‌های امدادی لرستان؛ آبگرفتگی در زیرگذر بهارستان

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان به آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات رسان و امداد و نجات استان اشاره کرد و گفت: با توجه به‌شدت بارندگی‌ها در حال حاضر در زیرگذر بهارستان خرم آباد آب‌گرفتگی و مشکل‌داریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  غلامرضا آقا میرزایی گفت: با توجه به بارندگی‌هایی که در سطح استان وجود دارد تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است. براثر بارندگی‌های استان در روز‌های گذشته ۱۴ روستای حاشیه شهر خرم‌آباد دچار آب‌گرفتگی شد که هفته گذشته ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی به‌کارگیری، کانال‌ها لایروبی و طرح‌های آبخیزداری اجرا شد و در حال حاضر این ۱۴ روستا هیچ مشکلی در راستای آب‌گرفتگی ندارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان بابیان اینکه در جلسه شورای عالی مدیریت بحران مصوب شد که مدارس به پیشنهاد فرمانداران تعطیل شود عنوان کرد: در پلدختر پیش‌بینی شد که بارندگی بیشتر است بنابراین به پیشنهاد فرماندار شیفت صبح مدارس شهرستان پلدختر تعطیل شد.

وی افزود: با توجه به‌شدت بارندگی‌ها در حال حاضر در زیرگذر بهارستان خرم آباد به دلیل ساخت‌وساز‌هایی که انجام‌شده آب‌گرفتگی و مشکل‌داریم.

آقا میرزایی بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان وامداد و نجات استان آماده هستند و اگر هر مشکلی ایجاد شود اقدام می‌کنند تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان و امداد و نجات استان ازجمله راهداری، هلال‌احمر، آب و فاضلاب روستایی و شهری آماده است و شرکت‌های آب و فاضلاب در راستای قطعی آب شرب آمادگی صددرصدی دارند.

انتهای پیام/د

آبگرفتگی در زیرگذر بهارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار