فنرباغچه، سلتیک و واتفورد خواهان جذب میلاد محمدی

ستاره خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه احمد گروژنی، مدنظر تیم های بزرگ و مطرح اروپا قرار گرفته است.

فنرباغچه، سلتیک و واتفورد خواهان جذب میلادی محمدیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فوتو اسپور ترکیه، میلاد محمدی، مدافع 25 ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه احمد گروژنی که در جام جهانی 2018 روسیه هم بازی کرد، مدنظر تیم فوتبال فنرباغچه و ارنوئن کیمن، مربی این تیم قرار گرفته و احتمال دارد به تیم ترکیه ای بپیوندد. 

رسانه های اسکاتلندی هم اخباری منتشر کردند، مبنی بر اینکه سلتیک در صدد به خدمت گیری محمدی است و همچنین فنرباغچه به جذب این بازیکن نزدیک شده است.

از سویی دیگر، ساعتی پیش سان انگلیس با انتشار خبری مدعی شد که باشگاه واتفورد انگلیس در صدد است تا در نقل و انتقالات زمستانی، محمدی را جذب کند. محمدی که سرعت بالایی دارد و در سمت چپ خط دفاعی بازی می کند، به خاطر پرتاب اوت ناکام در جام جهانی برابر اسپانیا توجهات را به سمت خود جذب کرد و گفتنی است، قرارداد این بازیکن با احمد گروژنی، تابستان سال آینده ( 2019 ) به پایان می رسد.

محمدی 25 ساله سابقه بازی در راه آهن را دارد و در سال 2016 به تیم روسی  گروژنی پیوست. او در 62 بازی که برای این تیم انجام داده 2 گل به ثمر رسانده و موفق شده بازوبند کاپیتانی احمد را در چند بازی ببندد.

احمد گروژنی در لیگ برتر روسیه با کسب 16 امتیاز از 13 بازی در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

 گل اول ترابزون اسپور به بوگسا اسپور توسط وحید امیری در دقیقه ۲۵ + فیلم

توقف ترابوزان با حضور حسینی و امیری

تساوی روبین کازان برابر اسپارتاک مسکو در غیاب آزمون


انتهای پیام/

تیم های مطرح جهان در آستانه جذب میلاد محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار