استقبال زائرین اربعین حسینی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت : زائرین اربعین حسینی استقبال خوبی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیکاوس جلیلیان معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت : در دو هفته اخیر نسب به مشابه دو هفته ماقبل آن شاهد رشد ۳۵ درصدی آمار گردشگری استان بودیم.

وی گفت : در این مدت شماری از زائرین اربعین حسینی پس از بازگشت از این حماسه باشکوه بازدیدی از تکیه‌ها و بنا‌های تاریخی استان بویژه بنا‌های در مسیر زائرین همچون تاق بستان، بیستون و تکیه معاون الملک داشتند.

معاون گردشگری استان یادآورشد: از حدود چندماه پیش برنامه ریزی‌های مدونی را انجام دادیم تا بتوانیم از ظرفیت اربعین برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در این راستا، در کنار اکثر موکب‌هایی که در مسیر زائرین اربعین حسینی در استان برپا شده بودند، زمینه‌ای را فراهم کردیم تا توزیع نقشه استان و معرفی اماکن اقامتی، پذیرایی و گردشگری را داشته باشیم.

جلیلیان عنوان کرد: همچنین در این مدت به استثنای هتل‌ها و مسافرخانه‌های شهرستان قصرشیرین، رشد ۲۰ درصدی اسکان مسافرین را در مراکز اقامتی استان خصوصا در مسافرخانه‌ها داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: افزایش آمار بازدید از اماکن تاریخی و اسکان در مراکز اقامتی استان این نوید را می‌دهد که بتوانیم در سال‌های آینده با برنامه ریزی‌های منسجم و گسترده تری از ظرفیت اربعین حسینی برای معرفی بیشتر کرمانشاه استفاده کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

رشد ۳۵ درصدی آمار گردشگری استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار