رئیس فراکسیون ورزش مجلس در جمع بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان حضور یافت

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در جمع بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان حاضر شد و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش و نماینده مردم اردکان در مجلس  شورای اسلامی با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال خاتم اردکان، ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در مسابقات پیش رو، از تلاش آن ها جهت  کسب مقام نایب قهرمانی ایران و قهرمانی آسیا تقدیر کرد.

تابش با اشاره به اصرار فدراسیون والیبال مبنی بر حضور این تیم درمسابقات سالجاری باشگاه‌های جهان عنوان داشت: امیدوارم با نگاه ملی به تیم والیبال خاتم اردکان نگریسته شود و مسئولان همه تلاش و همت خود را جهت موفقیت نماینده ایران در این دوره از مسابقات انجام دهند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس  شورای اسلامی همچنین ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر افزود: با رعایت معیار‌های اخلاقی و ارتقا‌ی روحیه تلاش جمعی می توان ضمن درخشش در لیگ برتر والیبال، نماینده شایسته‌ای برای والیبال کشورمان در میدان جهانی شد.

در پایان این دیدار مدیرعامل و کادر فنی تیم والیبال خاتم اردکان؛ پیگیری‌های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی را عامل شکل گیری تیم و کسب موفقیت‌های اخیر دانستند و از زحمات ایشان تقدیر کردند.

انتهای پیام/ غ

دیدار رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار