آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع)+ فیلم

شب گذشته آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) با حضور تولیت های اعتاب مقدسه در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) با حضور تولیت های اعتاب مقدسه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین سنتی خطبه خوانی ویژه شهادت حضرت رضا(ع)، شب گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، تولیت های اعتاب مقدس کاظمین و سامرا و خدام و خدمتیاران بارگاه منور رضوی برگزار شد.

این مراسم با شکوه با قرائت کلام الله مجید توسط کریم منصوری از قاریان برجسته کشورمان و خادم بارگاه منور رضوی و همچنین سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی همراه بود.

همچنین در این مراسم خادمان حرم منور رضوی در حالی که لاله‌ شمع‌های روشن در دست داشتند، گرداگرد صحن انقلاب اسلامی حلقه زدند و خدمتیاران رضوی در صفوف منظم در میانه صحن ایستادند و با نوحه‌خوانی و مرثیه سرایی، شهادت ولی نعمتشان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به صاحت کبریایی حضرت بقیة الله الاعظم(ارواحنا فداه) تسلیت گفتند.

به همین مناسبت صفحه رسمی سید ابراهیم رئیسی در اینستاگرام فیلمی را از مراسم خطبه خوانی شب گذشته در حرم نورانی امام هشتم(ع) منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) با حضور تولیت های اعتاب مقدسه+فیلم

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سیاسیون ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار