هشدار کمیسیون اروپا به مقامات ایتالیا و انگلیس درباره نقض قوانین مالیاتی

کمیسیون اروپا در رابطه با نقض قوانین مالیاتی به مقامات ایتالیا و «جزیره مَن» که تحت حاکمیت انگلیس است، هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیسیون اروپا در رابطه با نقض قوانین مالیاتی به مقامات ایتالیا و «جزیره مَن» که تحت حاکمیت انگلیس است، هشدار داد.

این اقدام بازوی اجرایی اتحادیه اروپا بخشی از تلاش ها برای مقابله با نقض قوانین مالیاتی قایق ها و جت های خصوصی است. کمیسیون اروپا به مقامات ایتالیا و جزیره من هشدار داد یا به این موارد نقض قوانین پایان دهند یا اینکه باید در دادگاه حاضر شوند.

کمیسیون اروپا اعلام کرد مالیات های بر ارزش افزوده اشتباه که از سوی ایتالیا و جزیره من بر صاحبان قایق ها و جت های شخصی تحمیل می شد، ناقض مقررات مالیاتی و مغایر قواعد رقابت پذیری است.

این کمیسیون همچنین به ایتالیا درباره نظام معافیت ها پیرامون سوخت قایق های اجاره ای در آب های اتحادیه اروپا هشدار داد. انگلیس نیز اخطاریه ای در ارتباط با اقدام جزیره من مبنی بر نقض قوانین مالیات بر ارزش افزوده مرتبط با هواپیماها دریافت کرد. جزیره من که میان انگلیس و ایرلند قرار دارد، یک قلمرو خودمختار است که تحت حاکمیت انگلیس قرار دارد. ایتالیا و انگلیس دو ماه فرصت دارند به اخطاریه های کمیسیون اروپا پاسخ دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار