اخبار باشگاه استقلال؛

دستیار جدید به کادرفنی استقلال اضافه می‌شود

سرمربی استقلال قصد دارد یک مربی خارجی را به کادرفنی آبی پوشان پایتخت اضافه کند.

دستیار جدید به کادرفنی استقلال اضافه می‌شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به بحث حضور دستیار جدید در کادرفنی تیم فوتبال استقلال که بار‌ها مطرح شده، مدیران این باشگاه تا این لحظه براى جذب مربی جدید اقدامى را انجام ندادند و به نظر می‌رسد در نظر ندارند فرد جدیدى را به کادرفنى آبی پوشان پایتخت اضافه کنند.

از آنجایى که اصرار به اضافه شد یک مربی به کادرفنى زیاد شده است وینفرد شفر به مدیران استقلال اعلام کرد که خودض باید دستیار جدید را انتخاب کند که بدون شک مربى جدید خارجى است نه ایرانى.

در صورتى که فشار براى جذب یک دستیار جدید بیشتر شود شفر ترجیح مى دهد دستیارش همچون ساناک که در گذشته در استقلال حضور داشت خارجى باشد.

بازگشت سرپرست استقلال به تهران

امیرحسین فتحى سرپرست باشگاه استقلال که طى روزهاى گذشته به مشهد سفر کرده بود قرار است امروز به تهران بازگردد و این احتمال وجود دارد روز شنبه جلسه‌ای را با شفر درباره بررسى مشکلات تیم و بازیکنان برگزار کند.

همچنین قرار بود شفر جلسه‌ای با اعضاى کمیته فنى داشته باشد تا درباره لیست بازیکنان تصمیمات لازم گرفته شود که این جلسه هم در هفته آتى برگزار مى شود.

آغاز دور جدید تمرینات استقلال از فردا

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از ٢ روز تعطیلى از فردا دور جدید تمرینات خود را زیر نظر وینفرد شفر برگزار مى کنند.


بیشتر بخوانید:مصدوميت دوباره براى بازيكن استقلال

فتاحی: دیدار استقلال - پدیده در تختی برگزار می‌شود

پرونده مرگ مشکوک بازیکن استقلال باز شد/ نقش انگلیس در یک تصادف ساختگی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.