غیبت احتمالی جهانبخش برابر کاردیف

ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون به دلیل مصدومیت احتمالا قادر نخواهد بود این تیم را برابر کاردیف سیتی همراهی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به مصدومیت علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی برایتون حضور این بازیکن گران قیمت در دیدار روز شنبه تیمش برابر کاردیف  سیتی در هاله‌ای از ابهام است.
از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس برایتون روز شنبه مهمان تیم کاردیف سیتی خواهد بود. اما جهانبخش گران قیمت‌ترین بازیکن این تیم که چند هفته‌ای است وارد ترکیب اصلی تیمش شده و در شکست ۳-۱ روز شنبه برایتون برابر اورتون از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد، ممکن است نتواند در این بازی به میدان برود.
برایتون علاوه بر جهانبخش چند مصدوم دیگر هم دارد.
پاسکال گروس و دیوی پروپر چندین بازی اخیر این تیم را به دلیل آسیب دیدگی مچ پا از دست داده اند و دیوید باتن دروازه بان دوم تیم هم بخاطر آسیب دیدگی زانو در دو بازی اخیر در دسترس نبوده است.
کریس هیوتن، سرمربی برایتون، در این باره گفت: " پاسکال گروس و دیوی پروپر که چندین بازی گذشته غایب بودند، بازی آخر هفته را هم از دست خواهند داد؛ و (علیرضا) جهانبخش دچار کشیدگی جزئی شد و ما امیدوار بودیم که او این هفته تمرین کند. در حال حاضر او تا به حال تمرین نکرده احتمالا به بازی با کاردیف نرسد. دیوید باتن همچنین مشکل جزئی زانو دارد، اما در آستانه بازگشت به میدان است. "
جهانبخش پس از چند هفته نیمکت نشینی در ۴ بازی اخیر برایتون در ترکیب ثابت به میدان رفت.

در حال حاضر برایتون با 14 امتیاز از 11 بازی در رتبه 12 و کاردیف سیتی با 5 امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه 19 جدول بیست تیمی لیگ جزیره قرار دارند.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/


غیبت ستاره ایرانی برایتون برابر کاردیف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار