اویوا: هدف ما شکست پرسپولیس است/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

سرمربی تیم فوتبال کاشیما ژاپن گفت: دیدار رفت فینال لیگ آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما بازی برگشت خیلی سخت‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گواویوا سرمربی تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در نشست خبری پیش از بازی تمیش مقابل پرسپولیس ایران در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: دیدار رفت را در خانه با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما بازی برگشت خیلی سخت خواهد بود و در مسابقه فردا مقابل تیم فوتبال پرسپولیس از دقیقه اول خواهیم جنگید.

او در پاسخ به این سوال که چگونه تیمش را برای دیدار دشوار مقابل پرسپولیس آماده کرده است گفت: بازی‌های خارج از خانه همیشه سخت است و در این تورنمنت هم دیدار‌های خارج از خانه همیشه سخت بوده است و فردا هم ماموریت سختی خواهیم داشت. اگر بتوانیم بازی را از ابتدا کنترل کنیم به نتیجه مسابقه خیلی خواهیم بود.

اویوا درباره‌ی جو ورزشگاه آزادی و هواداران پرسپولیس بیان کرد: همان طور که گفتم از نظر تعداد تماشاگران و افرادی که در استادیوم حضور دارند، شرایط برای ما سخت است خصوصا از لحاظا ارتباط کلامی که ما جبور هستیم از زبان بدن در زمین استفاده کنیم، اما در داخل زمین همه کار می‌کنیم تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه برسیم. از ژاپن هم تماشاگران کمی آمده اند، اما امیدوارم که به ما روحیه بدهند تا ما بازی بهتری را ارائه دهیم.

سرمربی تیم کاشیما درباره‌ی شکست ناپذیری تیم پرسپولیس در دیدار‌های خانگی اش گفت: ما می‌دانیم که پرسپولیس در خانه خوب بازی می‌کند و این اطلاعات را قبلا دریافت کرده ایم، می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در دیدار‌های خانگی شکست می‌دهد.

گو اویوا در پاسخ به این سوال که تمام دیدار‌های کاشیما در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا در شب برگزار شد، اما در دیدار رفت مقابل پرسپولیس این بازی را در ساعت ۱۵ ظهر به وقت ژاپن برگزار کرده‌اند و دلیل این موضوع چه بوده است، اظهار کرد: استراتژی خاصی در مورد زمان بازی نداشتیم و این یک بازی عادی لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی‌های ما بیشتر در روز‌های میانی هفته برگزار می‌شود، اما بازی فینال در روز انتهای هفته و تعطیل بود. در بازی‌های روز عادی به خاطر موقعیتی که شهر کاشیما دارد ما نمی‌توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم که این کار را در لیگ ژاپن هم انجام می‌دهیم، اما در روز‌های آخر هفته در ژاپن به خصوص در ساعات میانی روز ما می‌توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم. علت برگزاری این دیدار در آن ساعت هم فقط به خاطر اینکه بتوانیم بلیط بیشتری به فروش برسانیم و برگزاری زیبا‌تر مسابقات بوده است.

سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در مورد استراتژی خود برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی خوب برای ما، دفاع سخت و دفاع خوب خواهد بود. همچنین نیمه تهاجمی ما هم باید خوب کار کند. ترکیبی از دفاع و حمله برای من ترکیبی خوب خواهد بود. همان‌طور که گفتم ما باید از ابتدا تا پایان مسابقه تمرکز داشته باشیم تا به یک نتیجه خوب برسیم.


بيشتر بخوانيد: آخرین تمرین تیم فوتبال کاشیما ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار شد 

نعمتی: بازی سختی مقابل کاشیما ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا داریم

تاج: سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ایران ۳+۱ شد


انتهای پيام/

اظهارات سرمربی كاشيما در نشست خبری پيش از بازی مقابل پرسپوليس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار