استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

تامین ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زائرسرای خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از تامین دو میلیارد تومان اعتبار به منظور ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدرضا خباز  استاندار خراسان شمالی در نشست با مسئولان شهرداری منطقه ثامن مشهد به منظور رفع مشکلات اعتباری و فنی زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مقدس، گفت: از محل منابع استانداری دو میلیارد تومان اعتبار برای آغاز عملیات ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد اختصاص می یابد و امیدواریم یک میلیارد تومان دیگر نیز به زودی برای این امر تخصیص یابد.

خباز افزود: در روزهای آتی نشستی با مدیران اجرایی، صنایع بزرگ و واحدهای تولیدی و خیّران خراسان شمالی در بجنورد برگزار خواهد شد تا هر کدام به فراخور کار و امکانات، بخشی از هزینه اجرای طرح، همچنین تامین مصالح و ماشین آلات ساختمانی را به عهده گیرند.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم با تقسیم کار و مدیریت حساب شده و پای کار آمدن تمام دستگاه ها، صنایع و افراد خیّر، این زائرسرا به خوبی ساخته و تجهیز خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: ساخت چنین زائرسرایی برای استفاده زائرانی که تمکن مالی کمتری دارند و امکان بهره مندی آن ها از هتل فراهم نیست، امری واجب و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل شرایط زیارت زوار امام رضا(ع) به ویژه اقشار مستضعف، ساخت زائرسراهای استانی در دستورکار استان های مختلف قرار گرفته است.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی این پروژه را کاری ماندگار توصیف کرد و از استاندار خواست، خطاب به شهرداری ها، دستگاه های اجرایی و صنایع بزرگ استان دستورات لازم را برای کمک به ساخت این زائرسرا صادر کند.

وی ادامه داد: اگر مردم و خیّران ببینند که اجرای طرح آغاز شده، مشارکت بیشتری خواهند داشت و روند کار تسریع می شود.

 

انتهای پیام/پ

 

ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.