زنجان در بحث ساماندهی مادحین رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:تبلیغات اسلامی استان زنجان در بحث ساماندهی مادحین رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  به سامانه طوبی تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و گفت: تا کنون اطلاعات بیش از هزار و ۴۰۰ مداح زنجانی در سامانه طوبی ثبت‌شده است.

وی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی استان زنجان در بحث ساماندهی مادحین رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده و این سامانه در زمینه ثبت اطلاعات مداحان خوب عمل کرده است و رتبه خوبی را داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راه‌اندازی سامانه طوبی اقدام مناسبی در راستای ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و مذهبی، کانون مداحان، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های مذهبی است.

صفی یاری تأکید کرد: سامانه طوبی (بانک اطلاعات تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی) از هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ راه‌اندازی شده است.

وی به مزایای اجرای طرح سامانه طوبی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح گام مهمی در ساماندهی هیئت‌های مذهبی است و بانک اطلاعاتی هیئت‌ها و مداحان در دسترس خواهد بود و فعالیت‌ها هم منسجم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: برای اینکه مساجد و هیئت‌ها قرآن محور و آموزش محور و برنامه محور باشند طرح سامانه طوبی در سطح کشور و استان زنجان در حال اجرا است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

توزیع 500 کارت مداحی بین مداحان استان زنجان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.