در راستای کنترل سیلاب و افزایش پوشش گیاهی؛

10 پروژه‌ بیولوژیکی در استان زنجان عملیاتی می شوند

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از اجرای پروژه‌های بیولوژیکی با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی در استان زنجان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه‌ها تا پایان آبان سال جاری به طور کامل پایان می‌یابد.

10 پروژه‌ بیولوژیکی در استان زنجان عملیاتی می شوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جلیل سلطان نژاد معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های بیولوژیکی و نقش آن در کنترل سیلاب و افزایش پوشش گیاهی مناطق گفت: بر اساس هدف گذاری‌ها ۱۰ پروژه بیولوژیکی را در ۸ شهرستان استان زنجان عملیاتی خواهیم نمود.

وی اضافه کرد: محل منابع مالی این پروژه‌ها از صندوق توسعه ملی به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تهیه خواهد شد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد از این میزان تزریق شده است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سریعترین زمان ممکن مابقی اعتبار نیز توسط این صندوق تامین گردد.

سلطان نژاد زمان اتمام کامل پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در حوزه اجرای عملیات بیولوِژیکی را پایان آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها مربوط به بانکت گذاری، کپه کاری، بذرپاشی، نصب آبشخوار، نهالکاری، مراقبت و آبیاری، تبدیل دیمزار و ... می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

لغزندگی جاده های استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.