رقابت‌های جهانی کاراته - اسپانیا؛

مدال برنز رقابت‌های جهانی کاراته به پورشیب رسید

ذبیح الله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا با شکست نماینده قزاقستان موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

ذبیح الله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم از ساعت ۱۳:۱۵ به وقت تهران برابر دانیر یولداشوف از قزاقستان به روی تاتامی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و موفق به کسب مدال برنز شود.

کاراته کا کشورمان در نخستین مبارزه خود برابر "آرناس زاپاتا" به روز تاتامی رفت و ۲ بر یک به پیروزی رسید. او در دومین مبارزه خود با نتیجه ۴ بر صفر حریفی از آمریکا را مغلوب خود کرد.

نماینده کشورمان در دور سوم حریفی از اسکاتلند را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد. پورشیب در دور چهارم خود برابر نماینده از کشور اوکراین ۶ بر ۵ شکست خورد. با توجه به اینکه حریف او راهی مرحله فینال شد پورشیب توانست به جدول شانس مجدد راه پیدا کند.

او در این مرحله ۳ بر صفر نماینده سنگال را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.

پیش از این و در مسابقات، ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی و همچنین کاتای تیمی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. در بخش کومیته نیز سجاد گنج زاده و بهمن عسگری راهی فینال شدند و هامون درفشی پور و سارا بهمنیار به دیدار رده بندی راه یافتند. در بخش بانوان حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در بخش کومیته نیز مردان کشورمان راهی فینال شدند و بانوان برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می‌روند.


بیشتر بخوانید:روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی


انتهای پیام/

مدال  برنز جهان بر گردن پورشیب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار