در سال جاری؛

۳۱۵۰ نفر دانش آموز دختر و پسر خوی به راهیان نور اعزام شدند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان خوی گفت: امسال ۳۱۵۰ نفر دانش آموز دختر و پسر این شهرستان به اردو های راهیان نور اعزام شدند.

۳۱۵۰ نفر دانش آموز دختر و پسر خوی به راهیان نور اعزام شدندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  رحیم لو معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوی گفت: امسال ۳۱۵۰ نفر دانش آموز دختر و پسر شهرستان خوی با ۸۰ اتوبوس خط واحد به راهیان نور، اعزام شدند.


وی افزود: امسال در مقایسه با سال گذشته از نظر آماری ۶۵۰ نفر افزایش داشتیم و با وجود کمبود اعتبارات مالی و امکانات توانستیم با همکاری سپاه خوی این امر را به نحو احسن انجام بدهیم و دانش آموزان را با اهداف ۸ سال دفاع مقدس آشنا کرده، با شهدا تجدید میثاق کنیم.


رحیملو ادمه داد: راهیان نور یک فرصت طلایی بوده و یک عملیات بزرگ فرهنگی است که به نحو احسن باید از این فرصت استفاده کرد و شهدا گنجینه طلایی نظام، انقلاب و اسلام هستند و شرکت در اردوی راهیان نور و آشنایی با اهداف و انگیزه‌های شهدای والامقام در تقویت روحیه شهادت طلبی دانش آموزان و جوانان ایرانی نقش بسزایی دارد و تن استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام، قرآن و انقلاب را به لرزه در می‌آورد.
انتهای پیام/ح


اعزام دانش آموزان خوی به اردو‌های راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.