چرا باید به عرضه Dead Redemption 2 برای PC امیدوار بود؟

پایگاه خبری گیم اسپات به تازگی مطالبی را ارائه داده است که کاربران را به عرضه عنوان Dead Redemption 2 برای رایانه های شخصی امیدوار می‌کند.

چرا باید به عرضه Dead Redemption 2 برای PC امیدوار بود؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا عنوان Red Dead Redemption 2 ، بازی محبوب شرکت راک استار بعد از سال‌ها انتظار به دست طرفدارانش رسید. این عنوان بر روی دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شده‌‌ است و این در حالی است که هنوز خبر موثقی مبنی بر عرضه نسخه pc آن منتشر نشده است. البته ناگفته نماند با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط تعدادی از کاربران و همچنین اهمیت بازار pc امکان عرضه این عنوان برای کامپیوترهای شخصی وجود دارد، هرچند تا ارسال تاییدیه رسمی شرکت راک استار عرضه این نسخه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پایگاه خبری گیم‌اسپات به تازگی مطالب جدیدی در رابطه با فاکتورهایی مانند بازار بزرگ و مهم پلتفرم pc و همچنین اهمیت بالایی که این پلتفرم در بین گیمرها دارد منتشر کرده است. بر اساس این مطالب احتمال توسعه و عرضه عنوان موفق و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 بسیار بالاست.

در این رابطه شرکت مایکروسافت نیز گام‌های بلندی برای توسعه و حمایت پلتفرم PC برداشته است که باعث همکاری بیش از پیش این شرکت با سازندگان عناوین انحصاری پلی استیشن ۴ شده است. هرچند نسخه pc شماره نخست عنوان Red Dead Redemption که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود را هرگز توسعه نداد اما با توجه به سیاست‌های تکراری راک استار گیمز و تاخیر عرضه نسخه‌های pc ، می‌توان به انتشار این نسخه امیدوار بود.

راک استار پیش از این عنوان، نسخه پنجم از مجموعه پر طرفدار و موفق خود GTA V را نیز برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر کرده بود که لقب پرفروش‌ترین عنوان سال را نیز از آن خود کرد. تاریخ انتشار عنوان GTA V برای دو کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس باکس وان ، نوامبر سال ۲۰۱۴ بود، که حدودا ۵ ماه بعد یعنی آپریل ۲۰۱۵ نسخه pc آن نیز عرضه شد. این در حالی است که زمان انتشار GTA V برای کنسول‌های نسل هفتم یعنی پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ ، سپتامبر ۲۰۱۳ بوده است.


بیشتر بخوانید: فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت عامل اصلی افسردگی هستند 


انتهای پیام/

دلایل احتمالی عرضه Dead Redemption 2 برای PC

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار