کمپین مبارزه با مصرف گل در استان مرکزی راه اندازی می شود

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از راه اندازی کمپین مبارزه با مصرف گل خبرداد.

امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کمیجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از راه اندازی کمپین مبارزه با مصرف گل در استان مرکزی در آینده خبر داد.

امینی افزود: تلاش خواهیم کرد از تمام توانمان برای مقابله با مصرف مواد مخدر استفاده کنیم که این اقدام گام موثری در این زمینه خواهد بود

وی اطلاع رسانی عمومی، اگاهی بخشی و توانمند سازی خانواده‌ها را در زمینه مبارزه با مواد مخدر کارگشا دانست و اضافه کرد: در نظر داریم با فراگیری بیشتر این اقدامات را با توجه به جنسیت سن و جغرافیا منطقه با جدیت دنبال کنیم.

تقویت بنیان خانواده‌ها و آگاهی بخشی اثر بخش در پیشگیری از  مواد مخدر 

 حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان هم در این جلسه با بیان اهمیت بنیان خانواده گفت: تقویت بنیان خانواده‌ها و آگاهی بخشی به آنان در خصوص خطرات مواد مخدر بسیار اثر بخش است.

فائض پور فرماندار شهرستان کمیجان هم در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری دستگاه‌های مرتبط در جهت تحقق اهداف ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: باید تلاش کنیم همه ظرفیت‌های موجود را در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به کارببندیم.

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در ادامه با حضور دهیاران بخش میلاجرد با هدف مشارکت دهیاران در آگاه سازی جامعه پیگیری و بر به کارگیری ظرفیت دهیاری‌ها در اطلاع رسانی و اگاه سازی روستائیان تاکید شد.

این جلسه با دستور کار ارائه راهکار‌های مناسب جهت پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر و با هدف کاهش اسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.