کانون سلامت محله هادی آباد شهرستان خاتم افتتاح شد

باحضور معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد نخستین کانون سلامت محله هادی آباد شهرستان خاتم افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛محمد حسن لطفی معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در جلسه هماهنگی تشکیل کانون های سلامت محله شهرستان خاتم گفت :کانون سلامت محله نهادی غیر دولتی و غیر انتفاعی و همچنین  تلفیقی از مردم، مسئولان، معتمدین و نخبگان است.

لطفی افزود: راه اندازی کانون سلامت محله که از مصوبات وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان است در محلات شهرستان و روستاها باهمکاری شوراهای اسلامی و دهیاران این کانون تشکیل می شود.

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ایجاد کانون سلامت محله بازتوانی محله وآگاهی مردم در امر همه جانبه سلامت اعم از سلامت جسمی،روحی، اجتماعی ومعنوی است.

 فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم نیز گفت: یکی از سیاست‌های الویت دار دولت بحث سلامت و ایجاد کانون سلامت محله است که وزارت بهداشت و درمان با رویکرد اجتماعی شدن، بحث سلامت را دنبال می کند.

فاضلی باا شاره به اهمیت بحث سلامت اجتماعی افزود: سایر ادارات شهرستان در بازتوانی محلات آسیب پذیر، از جمله محله هادی آباد این شهرستان  جهت رفاه اجتماعی با مشارکت مردم که سبب ارتقاء سلامت محله ها می‌شود این کانون ها تشکیل می شود.

انتهای پیام/ی

نخستین کانون سلامت محله در هادی آباد خاتم افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار