شکوهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت هر شقه گوشت گوسفندی به 59 هزار تومان رسید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری گفت: نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه 57 تا 59 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

قیمت هر شقه گوشت گوسفندی به 59 هزار تومان رسیدحسن شکوهی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از سرگیری مجدد قاچاق دام از مرزهای کشور اظهار کرد: طی روزهای اخیر حجم بالایی از دام زنده به سمت کشورهای عربی قاچاق می شود.

وی افزود: با توجه به آنکه استمرار قاچاق در افزایش قیمت گوشت تاثیر بسزایی دارد، از این رو از مسئولان ذی ربط انتظار می رود که همانند بنزین و گازوئیل از خروج آن جلوگیری کنند.

شکوهی نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه را 57 تا 59 هزار تومان در بازار اعلام کرد و گفت: طی چند روز اخیر با رونق قاچاق، قیمت گوشت با نوساناتی  روبروست چرا که موضوع قاچاق بر کمبود دام زنده تاثیر گذار است.


بیشتر بخوانید: ثبات نرخ گوشت در بازار/ قاچاق دام زنده به راحتی از مرزها صورت می‌گیرد


رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو دام زنده را 27 تا 28 هزار تومان اعلام کرد و افزود: ارگان های مرتبط باید از خروج دام از مرزهای کشور جلوگیری کنند چرا که با ادامه این روند، قیمت گوشت به بالای 70 تا 80 هزار تومان خواهد رسید.

وی در پایان در انتقاد به اظهار نظر برخی کارشناسان مبنی بر رفع ممنوعیت صادرات دام زنده تصریح کرد: با توجه به آنکه جمعیت دام کشور تنها جوابگوی نیاز داخل است، بنابراین نیازی به بازگشایی مجدد صادرات نیست.

انتهای پیام/

دام زنده در حال خروج از مرزهای کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار