زرگر: تیم ملی اسکی آلپاین بانوان برای تغییر و تحول نیازمند حامی‌مالی است

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان کشورمان گفت: لیگ امسال پخش زنده دارد و با جذب حامی مالی می‌توان تغییر بنیادی در این رشته ورزشی ایجاد شود.

زرگر: تیم ملی اسکی آلپاین بانوان برای تغییر و تحول نیازمند حامی مالی است

سمیرا زرگر سرمربی تیم ملی بانوان اسکی آلپاین ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی اسکی بیان کرد: در حال حاضر تیم ملی اسکی سه مرحله اردو بدنسازی را پشت سر گذاشته است و در ادامه اگر هوا خوب باشد، تمرین روی برف را آغاز خواهیم. تیم ملی در رده نونهالان، جوانان یک و ۲، بزرگسالان در حال تمرین هستند و بازیکنان اعزامی را طبق مسابقات پیش رو اعلام خواهیم کرد. تیم ملی سه مسابقه از جمله قهرمانی جوانان بزرگسالان در بهمن ماه، بازی‌های آسیایی نونهالان کره جنوبی و قهرمانی جوانان جهان ایتالیا را در بهمن ماه پیش رو دارد.

زرگر افزود: امسال اولین سالی بود که سه دوره منظم سه هفته‌ای با برنامه ریزی جدی و بدنسازی تخصصی اردو‌های تیم ملی بانوان برگزار شد وبرای اولین بار ۵ بازیکن بانو از رده‌های جوانان و بزرگسالانان درصد تست بدنسازیشان بالای ۷۰ درصد بود و از نظر فیزیکی از آمادگی بالایی برخوردار هستند. با این همه باید نسبت به سایر کشور‌ها یشتر ورزش کنیم؛ چرا که زمان کمتری روی برف تمرین می‌کینم.

سرمربی تیم ملی اسکی اظهار کرد: امسال بارش برف از ۱۹ آبان آغاز شده است که باعث شده پیست توچال بازگشایی شود. اما پارسال پیست‌های اسکی از دی ماه بازگشایی شد و تنها 2 ماه توانستیم در برف تمرین کنیم. همه‌ی کشور‌ها از جمله کشور‌های اروپایی، آمریکایی و کانادا در تابستان هم بر روی برف و یخچال‌ها اسکی می‌کنند. تیم ملی ایران هر سال یکبار در تابستان در کمپ یخچال‌های اتریش تمرین می‌کرد، ولی امسال به خاطر بالا رفتن هزینه‌های مالی این اردو لغو شد. ما به دنبال آن هستیم که در رده‌های پایه حامی مالی قوی را جذب کنیم تا سال آینده بتوانیم آن‌ها را در تابستان به کمپ اتریش اعزام کنیم.

زرگر بیان کرد:با جذب حامی مالی می‌توانیم تمام نیاز‌های بازیکنان را رفع کنیم. هر بازیکن باید حداقل 2 جفت اسکی داشته باشد که هزینه یک جفت اسکی ۱۵ میلیون تومان است. خوشبختانه امسال ۱۲ مسابقه لیگ پخش مستقیم دارد. در لیگ تمام بازیکنان تیم ملی که بالای ۱۶ سال سن دارند شرکت می‌کنند. بازیکنان توانایی خرید اسکی را ندارند. فدراسیون همیشه تا جایی که توانسته است کمک کرده است، اما اکنون تیم ملی نیازمند حامی مالی قوی است.


بیشتربخوانید:جوابیه فرمانداری شمیرانات در مورد درگیری با تهیه کننده ورزشی

کارشکنی سفارت ایتالیا در صدور روادید برای اسکی بازان ایرانی

کلهر، سرمربی جدید تیم ملی اسکی آلپاین ایران شد


انتهای پیام/

اظهارات زرگر درباره تیم ملی اسکی آلپاین بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار