یکی از عکاسان مستند استان آذربایجان غربی:

توجه به محتوا‌های چند رسانه‌ای از نقاط قوت جشنواره است

یکی از عکاسان مستند استان آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در سطوح منطقه‌ای و سراسری با بسترسازی رقابت در بین اصحاب رسانه از لازمه‌های پیشرفت و ترقی در این حوزه است.

طا‌ها اصغرخانی، از عکاسان مستند استان و مطرح در زمینه نجوم کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت:  برگزاری جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در سطوح منطقه‌ای و سراسری با بسترسازی رقابت در بین اصحاب رسانه از لازمه‌های پیشرفت و ترقی در این حوزه است.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر فضای مناسبی را برای ارتقای فعالیت رسانه‌ای در سایه رقابت حرفه‌ای فراهم آورده است که البته نگاه تخصصی به بخش‌ها و محور‌های جشنواره و نیز تعریف معیار‌های استاندارد در داوری آثار ارسالی به جشنواره تاثیر مهمی در اعتبار بخشی به این جشنواره خواهد داشت.

تغییر عادت مخاطبان در مصرف رسانه‌ای و جایگاه ویژه رسانه‌های نوین، توجه به بخش هایی، چون عکس، موشن گرافی و فیلم از نقاط قوت این جشنواره است چرا که در دنیای مدرن امروزی تاثیرگذاری در مخاطبان بدون محتوای چندرسانه‌ای کاری بس دشوار است.

تداوم در برگزاری این جشنواره بصورت دوره‌ای و نیز توجه به مسائل روز و موضوعات مورد بحث در جامعه از نگاه رسانه‌ها برای تعریف محور‌های جشنواره با رویکرد تولید محتوا، در دوره‌های بعدی علاوه بر ایجاد انگیزه در بین اهالی رسانه می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش‌های اجتماعی باشد.

 

انتهای پیام/ی

 

تولید محتوا را جدی بگیرید

برچسب ها: فضای مجازی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.