پیامک‌های دریافتی 97/08/20

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9498...0912:  شرکت سایپا پس از یک سال دریافت وجه از مشتریان برای ثبت نام خودروهای ساندور استپ وی و تاخیرهای ۴ تا ۶ ماهه در تحویل این خودروها، اطلاعیه داده که به جای خودرو رنو ساندرو پراید و تیبا بگیرید. لطفا رسیدگی کنید.

 

1621...0913:  شهروند قهدریجان یکی از شهرهای استان اصفهان هستم که مرداد ماه تقاضای نصب المک گاز( از اداره گاز) کردم. فصل سرما رسیده و هنوز اداره گاز برای من المک نصب نکرده به اداره گاز که رجوع می‌کنم میگویند شهرداری به ما اجازه حفاری نمی‌دهد به شهرداری که رجوع می‌کنم می‌گویند ما با مردم مشکلی نداریم (برگه اجازه حفاری نیز از شهرداری گرفته ام) خواهش میکنم پیگیری کنید.

 

0248...0915: ساعتکاری رفتگران شهرداری منطقه سه مشهد از ساعت 4 صبح تا 12 ظهرمی‌باشد از ساعت 4 صبح تا6 صبح جزءساعات شبکاری است پول این2 ساعت شبکاری رانمی‌دهند التماس می‌کنیم پیگیری ویژه کنیدبا تشکرجمعی از رفتگران شهرداری منطقه3 مشهد.

 

 2541...0930: لطفا به مسعولین استان کرمان بگویید چرا بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان منوجان متخصص زنان وزایمان ندارد

 

7780...0935:  باتوجه به مسائل جديد مربوط به مهريه كه توسط قوه قضائيه مطرح شد افرادي كه توان پرداخت مهريه را ندارند نبايد به زندان فرستاده شوند ولي امروز در شهر همدان در اقدامي بسيار عجيب فردي مبتلا به بيماري ام اس كه به خاطر بيماري ناتوان در راه رفتن نيز مي‌باشد و توان پرداخت مهريه را ندارد توسط قاضي به زندان فرستاده شد لطفا پيگيري فرماييد با تشكر احمدي از همدان

 

0184...0930: لطفا بسته حمایتی را پیگیری کنید.

 

4239...0918: لطفأ درمورد تامين اعتبارحقوق جانبازان جديدالورود ازمسئولين سوال كنيدوپیگیری بفرماييد.متشكرم(ده ماه است برونده جانبازي اينجانب به تهرآن جهت تامين اعتبارحقوق ارسال شده است اما متاسفانه هيج خبري نيست)

 

 1618...0917: نظارتی هم بر برخورد نادرست گزینش آموزش و پرورش داشته باشید

 

5128...0913:  لطفا پیگیری کنید که چرا در آموزشگاه های رانندگی هنرجویان برای مراحلی مثل صدور کاردکس، آزمون آیین نامه و آزمون عملی باید با معطلی چند ساعته روبرو بشن تا نوبتشون بشه و مجبور بشند در این مدت از کار و زندگیشون بزنند.اون هم برای آزمون ها و مراحلی که برای هر شخص بیشتر از یک ربع ساعت زمان نمی بره.با تشکر بابایی از اصفهان

 

7928...0918: با سلام وخسته نباشید،من می‌خواستم در رابطه با تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی اعتراض کنم، سنجش گفته که امسال تکمیل ظرفیت نیست خواستم پیگیری کنید با تشکر

 

6892...0914:  خسته نباشید، لطفا در مورد تاخیر تحویل ایران‌خودرو گزارشی تهیه کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
با سلام . چرا اداره مالیات شهرستان شهریار در استان تهران اضافه دریافت مالیات بازنشستگان اداره اموزش و پرورش سال 96 راعلیرغم گذشت بیش از یکسال پرداخت نمی کند؟
آخرین اخبار