وقف خانه یک‌ میلیارد تومانی در نهاوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از وقف خانه یک میلیارد تومانی در نهاوند خبر داد.  

وقف خانه یک‌ میلیارد تومانی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه  پنج وقف جدید در شهرستان نهاوند در دهه وقف  صورت گرفت افزود: در این شهرستان هر روز یک وقف جدید به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت پنجمین وقف شهرستان نهاوند در پنجمین روز از دهه وقف گفت: جانباز 50 درصدی منزلش را به نام همسرش کرده بود که او نیز آن را برای حوزه علمیه معصومیه خواهران نهاوند وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به ثبت این موقوفه به نام خانم شمش اعظم شهبازی اشاره کرد و ادامه داد: مساحت آن 500 متر مربع است و یک‌میلیارد تومان ارزش دارد.

وی با اشاره به اینکه در دهه وقف دو خانه عالم در نهاوند وقف شده که یکی از آنها را یکی از علمای حوزه علمیه امام خمینی(ره) وقف کرده است، گفت: این خانه عالم به همراه 3 هزار و 500 متر زمین زارعی برای حوزه علمیه برادران نهاوند وقف شد.

کاروند با تاکید به اینکه ارزش این خانه عالم به همراه زمین زراعی 400 میلیون تومان است، اظهار داشت: شاهد وقف‌های خوبی طی دهه وقف در استان بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/ج

 

وقف خانه یک‌ میلیارد تومانی در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.