بهزاد پور: کسب عناوین فردی در جام بین قاره ای فوتبال ساحلی سخت است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: جام بین قاره ای، دومین تورنمنت معتبر دنیا و کسب عناوین فردی در آن خیلی دشوار است.

بهزاد پور: کسب عناوین فردی در جام بین قاره ای فوتبال ساحلی سخت استحمید بهزادپور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب عنوان بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی جام بین قاره ای ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: بهترین دروازه بان این تورنمنت در کنار بهترین های دنیا بودم. با خواست خدا و کمک بچه ها، کادرفنی و پیمان حسینی توانستم به این عنوان دست پیدا کنم‌.

او ادامه داد: جام بین قاره ای، دومین تورنمنت معتبر دنیا است و کسب عناوین فردی در آن خیلی دشوار است. دست تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی که به من اعتماد کردند درد نکند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره ۲ گلی که در این رقابت ها به ثمر رساند اظهار داشت: پیش از اینکه به مسابقات بین قاره ای برویم روزانه ۶۰ تا ۷۰ ضربه سمت دروازه می زدم و این موضوع از تکنیک های تمام دروازه بان ها محسوب می شود. خداراشکر توانستم در بازی گروهی و فینال مقابل روسیه گل بزنم.

بهزادپور درباره جوان گرایی ایجاد شده در تیم ملی فوتبال ساحلی بیان کرد: بازیکنان جوانی که به تیم ملی اضافه شده اند از دل لیگ برتر آمده اند و در این تورنمنت بزرگ ثابت کردند که می توانند در هر جایی و مقابل هر حریفی بازی کنند.


بیشتر بخوانید:

ایران ۴ - روسیه ۲ / در روز نایب قهرمانی پرسپولیس، فوتبال ساحلی قهرمان بین قاره‌ای جهان شد

سایت جهانی فوتبال ساحلی:ساحلی بازان ایران با صبر، بازهم به قهرمانی رسیدند

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به کشور بازگشت/ غیبت تاج در مراسم استقبال!


انتهای پیام/

اظهارات بهزادپور درباره قهرمانی تیم ملی ساحلی ایران در جام بین قاره ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار