حساس ترین دیدار هفته یازدهم سری آ بین تیم های میلان و یوونتوس برگزار شد که یوونتوس موفق شد با دو گل میزبانش را شکست دهد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛حساس ترین دیدار هفته یازدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو و بین تیم های میلان و یوونتوس برگزار شد که یوونتوس موفق شد با دو گل میزبانش را شکست دهد.

در این مسابقه یوونتوس خیلی زود و در دقیقه هشت روی سانتر الکس ساندرو و ضربه سر مانژوکیچ به گل نخست رسید. در دقیقه 40 بن عطیه در محوطه جریمه خودی خطای هند مرتکب شد و داور پس از استفاده از VAR پنالتی به سود میلان اعلام کرد. هیگواین پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت اما شزنی ضربه او را به کمک تیر دروازه دفع کرد تا این مهاجم آرژانتینی نتواند دروازه تیمش سابقش را باز کند.

در نیمه دوم و در دقیقه 81 کریستیانو رونالدو روی شوت کانسلو و دفع ناقص دوناروما، موفق شد گل دوم را نیز برای بیانکونری به ثمر برساند و کار را برای میلان تمام کند. دو دقیقه پس از این گل، هیگواین در میانه میدان روی بن عطیه خطا مرتکب شد که داور ابتدا او را با کارت زرد جریمه کرد اما اعتراض و عصبانیت شدید هیگواین باعث شد تا او بلافاصله کارت قرمز را هم به هیگواین نشان بدهد و  روسونری 10 نفره شود و ال پیپیتا شب کابوس واری را مقابل تیم سابقش تجربه کند.

در نهایت یوونتوس این بازی را با نتیجه دو بر صفر پیروز شد تا با 34 امتیاز و شش امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی رده دومی در صدر جدول قرار بگیرد. میلان نیز با 21 امتیاز یک پله سقوط کرد و به رتبه پنجم رسید.


بیشتر بخوانید:رم 4 - سمپدوریا 1/گرگها جان تازه گرفتند

انتهای پیام/

پیروزی یوونتوس مقابل میلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار