برگزاری دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد شمالغرب کشور در اردبیل

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سومین دوره توانمندسازی تشکل‌های مردم‌نهاد شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدصادق حسینی، مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر افزود: این دوره با هدف توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد شمالغرب کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره حدود 50 فعال از استان‎‎‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، زنجان، گیلان و اردبیل و همچنین نمایندگانی از استان تهران حضور خواهند داشت.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: تشویق برای کار تیمی و آشنایی بیشتر تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای شبکه‌سازی تشکل‌های شمالغرب از اصلی‌ترین اهداف این دوره خواهد بود.

حسینی تاکید کرد: با توجه به اینکه راه‌اندازی انجمن‌های مردم‌نهاد برای انجام فعالیت‌های تخصصی و ایجاد اشتغال در حوزه میراث فرهنگی نیازمند آموزش است موضوع این دوره تیم‌سازی و کار تیمی و همچنین طراحی مدل کسب و کار می‌باشد.

وی افزود: این رویداد در روزهای 23 و 24 آبان ماه سال‌جاری در هتل کوثر شورابیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

توانمندسازی سازمان های مردم نهاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.