دانش آموزان حافظان انقلاب

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: دانش آموزان پاسداران ارزش‌های انقلاب و شهدا هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین در اجلاسیه دانش آموزی کنگره سه هزار شهید استان گفت: جوان با نشاط، انرژی، روحیه جوانمردی و غیرت، به حمایت از ارزش‌های دین و انقلاب برمی خیزد که برگرفته از فرهنگ والای عاشوراست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: صد‌ها دانش آموز در دوران دفاع مقدس، پای ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستادند و به شهادت رسیدند تا برای این نظام افتخارآفرینی کنند.

امام جمعه قزوین همچنین یاد و خاطره مرحوم امیر سیروس لطفی فرمانده اسبق لشکر ۱۶ زرهی قزوین را گرامی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم گفت: شهدای دانش آموز به تاسی از شهدای تاریخ اسلام، حماسه آفرینی کرده اند و همواره پای ارزش‌های خود ایستاده اند.

خیراله رحمانی با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور افزود: امروز هم نوجوانان در عصر انقلاب شکوهمند اسلامی، برای حفظ و استمرار نظام، حماسه آفرینی می‌کنند.

او ۱۳ آبان را اوج نقش آفرینی دانش آموزان دانست و اضافه کرد: به مدد ایثار نوجوانان و جوانان، امروز ایران جایگاه آزادگان است.

سردار شاهرخی، فرمانده سپاه استان صاحب الامر استان نیز نقش شهدای دانش آموز را در پیشبرد اهداف انقلاب بی بدیل خواند و یادواره شهدای دانش آموزی را ادای دین به جایگاه والای آنان دانست.

استان قزوین ۲۷۶ شهید دانش آموز و ۵۸ شهید فرهنگی، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کنگره سه هزار شهید استان قزوین، از دیروز در سالن نمایشگاه‌های بین المللی استان آغاز شده و تا پنجشنبه ادامه دارد.
انتهای پیام/.


آغاز اجلاسیه دانش آموزی کنگره شهدای استان قزوین 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار