اظهارات عجیب مالک تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره نحوه آماده سازی ورزشگاه آزادی علیه وزارت ورزش و جوانان اظهارت عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز درباره ترمیم و تجهیز ورزشگاه آزادی در کمتر از ۴ هفته مدعی شد "چرا وزارت ورزش برای تیم فوتبال پرسپولیس در زمان بسیار کمی توانست ورزشگاه آزادی را تجهیز کند، اما در مورد دیگر ورزشگاه‌های کشور و استادیوم یادگار امام تبریز این اتفاق نیفتاد. "

اظهارات عجیب مدیرعامل تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

او در ادامه اظهاراتش گفته است" پرسپولیس یک باشگاه است و با دیگر تیم‌های داخلی تفاوتی ندارد و نگاه ویژه وزارت ورزش به پرسپولیس باعث شد که هواداران تبریزی و برخی شهر‌ها نسبت به این موشوع حساس شوند. من دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را ملی نمی‌دانستم و نباید هواداران را مجبور می‌کردیم که از پرسپولیس حمایت کنند. "

اظهارات عجیب مدیرعامل تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

لازم است چند مورد را درباره اظهارات مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز گوشزد کنیم:

  1. بازی پرسپولیس به صرف اینکه این تیم به فینال رفته بود بازی ملی محسوب نمی‌شود بلکه فینال آسیا قرار بود در کشور ما انجام شود و مراسم اهدای جام را بیشتر کشور‌های دنیا از تلویزیون تماشا می‌کردند پس لزوم تجهیز و رفع ایراد‌های ورزشگاه آزادی صرفا برای بازی باشگاه پرسپولیس نبود و پای آبروی ایران در میان بود.
  2. از دیدگاه اینکه پرسپولیس یک تیم ایرانی است و در مقابل نام این تیم کلمه ایران درج شده است، نمی‌توان در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس را یک تیم باشگاهی فرض کرد به صرف اینکه در تهران حضور دارد.
  3. اگر تراکتورسازی هم به امید خدا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و قرار به برگزاری فینال در تبریز باشد به طور حتم ورزشگاه این شهر نیز به همان اندازه و با تلاش زیاد برای حفظ آبروی ایران و نماینده اش از سوی مراجع مرتبط تجهیز و آماده بازی خواهد شد.
  4. تیم‌های پرسپولیس و استقلال هنوز دولتی هستند و گاهی خرید‌های آن‌ها نیز زیر نظر وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود و شبهه‌ای در مورد خرید‌های آن‌ها وجود ندارد. در نقطه مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یک تیم خصوصی است که با میل و اراده مالک این باشگاه حتی گفته می‌شود خرید‌های دلاری انجام داده است. پس قیاس این ۲ تیم با هم در یک مقال نمی‌گنجد.
  5. ورزشگاه آزادی تهران استادیوم ملی ما محسوب می‌شود و در لیست بزرگترین ورزشگاه‌های جهان است و اگر این‌بار به اجبار برای برگزاری فینال در مقابل چشم رئیس فیفا و کنفدراسیون آسیا مجبور به تجهیز آن شدیم برای آینده تیم ملی فوتبال و بازی‌های استاندارد بین المللی هم از آن استفاده می‌شود و در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا همین ورزشگاه برای تیم فوتبال استقلال نیز کارایی لازم را خواهد داشت و به نوعی آبروی فوتبال ایران است که البته اگر توجه داشته باشید تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا است.
  6. این که وزارت ورزش مجبور بود ورزشگاه آزادی را تجهیز و ترمیم کند به حکم قرعه به نام تیم فوتبال پرسپولیس خورد و شاید می‌توانست به نام استقلال یا هر تیم دیگری باشد و دیدگاه توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به پرسپولیس کمی به تحلیل‌های سکویی شبیه است نه مالک یک باشگاه بزرگ مثل تراکتور سازی!

اظهارات عجیب مدیرعامل تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

این موارد گوشه‌ای از دلایلی است برای اینکه تجهیز ورزشگاه آزادی ملی بوده است و اینکه اگر یک تیم باشگاهی ایران به فینال آسیا رسید به دلیل نام ایران شامل تبریز، اصفهان، شیراز، سیستان و بلوچستان و جای جای ایران اسلامی است و به همین دلیل به این مسابقه، بازی ملی اطلاق شد و ارتباطی به نام پرسپولیس نداشت.

بی انصافی است اگر وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی ورزش در کشور را متهم به جانبداری از یک تیم خاص کنیم فقط به دلیل اینکه این تیم توانسته در اوج مشکلات خود را به فینال بازی‌های آسیایی برساند.

این اتفاق که برای تیم سرخپوش تهرانی افتاد می‌تواند برای همتای تبریزی هم در آینده‌ای نه چندان دور بیفتد و آن زمان هم بازی تراکتورسازی یک بازی ملی است و تمام کشور و دستگاه‌ای ذیربط موظفند برای اعتلای نام ایران در حد توان کمک کنند.

ورزشگاه یادگار امام و دیگر استادیوم‌های کشور هم نیاز به رفع ایراد دارند و وزارت ورزش و شرکت‌های تابعه در این زمینه باید تمام تلاش خود را برای رفع این نواقص انجام دهند، اما از قدیم گفتند آسیاب به نوبت، اولویت بندی در امور جاری برای هر مدیری یک برگ برنده است و پیش از این هم گفتیم که ورزشگاه‌های کشور همه مشکلاتی دارند و باید ترمیم شوند.

توصیه می‌کنیم مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز درست زمانی که تیمش در اوج قراردارد با اینگونه اظهارات خودش را به چالش نکشد. هر کودک و جوان و پیر در ایران می‌دانند که نام هر باشگاه با پسوند ایران در مقابل هر تیم خارجی، بازی ملی محسوب می‌شود.

امیدواریم تراکتور سازی تبریز در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و مالک جدید این تیم هم طعم بازی ملی را بچشد و معنی اتحاد ملی برایش بیشتر ملموس شود.

اظهارات عجیب مدیرعامل تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد ملی بودن دیدار فینال لیگ قهرمانان در استادیوم آزادی و صحبت‌های مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن یک بازی ملی محسوب می‌شد و اگر تیم تراکتورسازی هم به فینال این رقابت‌ها راه پیدا می‌کرد وزارت ورزش همین کار‌های که برای پرسپولیس کرد را برای آن‌ها انجام می‌داد.

او ادامه داد: این بازی برای کشورمان یک موضوع حیثیتی محسوب می‌شد و اگر این بازی و مراسم اهدای جام به خوبی برگزار نمی‌شد فوتبال کشورمان محروم می‌شد. اگر هر تیم دیگری به جز پرسپولیس به مانند استقلال، سپاهان و تراکتورسازی به این مرحله می‌رسیدند همین اتفاق می‌افتاد و وزرات ورزش از آن‌ها حمایت می‌کرد.

خوردبین درباره ورزشگاه آزادی و اینکه این استادیوم برای پرسپولیس نیست گفت: اگر ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس بود این صحبت‌ها درست بود، اما این ورزشگاه برای خود فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی است و تیم پرسپولیس هر وقت می‌خواهد در این استادیوم بازی کند باید کرایه آن را پرداخت کند. برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا یک رویداد ملی بود که به خوبی برگزار شد.

او ادامه داد: من نمی‌دانم که چرا مالک باشگاه تراکتورسازی چنین حرفی زده است و مطمئنم که اگر این تیم هم به فینال می‌رسید همین اتفاق‌هایی که در آزادی افتاد برای آن‌ها رخ می‌داد.

اظهارات عجیب مدیرعامل تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در مورد صحبت‌های مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: افرادی که چنین تفکراتی را دارند یکسری افراد انحصار طلب هستند و این اشخاص از خانواده ورزش نیستند.

او ادامه داد: اگر تیم راه یافته به فینال لیگ قهرمانان آسیا استقلال و یا حتی پدیده مشهد هم بود نماینده فوتبال کشورمان و تیم برتر ایران در یک رقابت آسیایی بود. این بازی کاملا رنگ و بوی ملی داشت و این افرادی که اینگونه صحبت می‌کنند باید فرهنگ ورزشی خود را ارتقا دهند.

ذوالفقارنسب گفت: ورزش فقط جنبه اقتصادی ندارد و یک پدیده فرهنگی است و باید از این دید به آن نگاه کرد. یکسری افراد هستند که به هر طریقی می‌خواهند خود را در رسانه‌ها مطرح کنند و نباید به این اتفاق دامن زد.


بیشتر بخوانید: راهیابی به فینال آسیا، بازی بُرد بُرد برای فوتبال ایران

اتوبوس کاروان تیم فوتبال کاشیما دچار حادثه شد

اینفانتینو: تماشاگران ایرانی را اروپا هم ندارد


انتهای پیام/

حواشی ترمیم ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قادر
۱۴:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
تراکتور در یک بازی هر آن با فدراسیون داور و همه بازی میکند زنده باد تراختور زنده باد ترک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۹:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
آقای زنوزی اینجا عزصه ورزش است نه عرصه بازار وکارخانه داری اگر تیم تراکتور هم به فینال رسید وزارت ورزش وظیفه دارد ورزشگاه تبریز را بگونه ای آبرومند آماده بازی فینال کند تراکتور یا پرسپولیس ندارد همه مال یک کشور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر زنجانی
۱۱:۳۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
تیم هایی که اعتراض دارند اگه میتونن برم فینالیست بشن اون موقع اگه بهشون کم توجهی شد کاملا حق با اوناست ولی در شرایط نابرابر مقایسه به هیج وجه قابل قبول نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
کوچولو تو چند سالته که ندیدی قبل از پرسپولیس چندین بار تیمهای ایرانی به فینال آسیا رسیدن و ازشون همچین حمایتی نشد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۳۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
فقط باید تأسف خورد بحال بعضی ها که ازحسادت دارند.. منفجر میشن... یک باشگاه با این همه دشمن... با دست خالی نایب قهرمان.. آسیا میشه...خوب فکر کنید!!؟ اگر قهرمان میشد.. همه اینها ازغصه سکته میکردن... ومیمردن...!!!؟؟ حسادت خودتان رانابود مکنه..... حالا ادامه بدید...!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
درود بر شرفت هنوز یادمون نرفته طرفدار های تراکتور تو بازی اسیایی که داشتن پرچم چه کشوری رو به ورزشگاه اورده بودن چی نوشته بودن پرسپولیس قهرمان واقعی ایران وآسیاست . حسود هرگز نیاسود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
نگو که تو از اینکه استقلال دوبار قهرمان آسیا شده بهت فشار نمیاد و از حسادت نمیترکی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تراکتور وارث شهید باکری ها ستارخان ها وباقرخان ها هستش طرفداراش هم فرزندان لشگر صف شکن عاشورای اذربایجان در طول 8 سال دفاع مقدس هستن اقای زنوزی هم یک انسان شریف وباغیرت ووطن پرست اذربایجانی هستن که خیلی راحت میتونستن در امریکا و اروپا بابهترین امکانات بهترین زندگی رو داشته باشه ولی مونده تو خاک خودش برای کشورش ومردمش خدمت میکنه چون اونم خون اذربایجان توی رگ هاش هس.......... بدونن ملت ایران پشت این تیم قهرمان کشورمون ایستاده ..........یاشاسن ایران یاشاسن قهرمان اذربایجان تراکتوری
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۳:۳۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
درود بر ایران
Kazakhstan
یک دلسوز پرسپولیسی ها
۲۰:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تبعیضاتی که در این چند سال بر علیه تیم هایی غیر از پرسپولیس شده موجب خواهد شد کم کم پرسپولیس با هر تیمی در اسیا بازی کنه بقیه شهر ها با هر گلی که بخوره شادی کنن
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۵۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
این فقط حسادت شما و اون تیم ها رو میرسونه بخدا ورزشگاه آزادی ملک شخصی پرسپولیس نیست یعنی اینقدر درکش سخته
Iran (Islamic Republic of)
کدا
۲۰:۱۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
حرف حق هم تلخه برای همین هم حرف های اقای زنوزی رو درک نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
تراختور عاشیقی
۲۰:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
آن موقع که تراختور در مسیر موفقیت در بازی های آسیایی قرار داشت وزارت ورزش کجا بود سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴-۲۰۱۵که تراختور سهمیه اسیا را گرفت وزارت ورزش کجا چرا حمایتی صورت نگرفت چرا ملی قلمداد نشد سال۲۰۱۶ که به دور حذفی صعود کرد موفقیت های چشمگیری داشت این سال چرا حمایتی صورت نگرفت چرا بازی تراختور ملی قلمداد نشد کسری بودجه وزارت ورزش بود کسری بودجه یکسال می شود دوسال می شود نه چهار سال امسال که وضع اقتصادی نسبت به سال های قبل نابسامان بود چطور امسال وضع اقتصادی با این شرایط بهتر شد مگر در بازی های تراختور ابروی کشور دیگری در میان بود و دور از انصاف است شخص ورزش دوستی (آقای زنوزی) را که نه تنها برای ورزش آذربایجان تراختور می کوشد بلکه تیم ملی را نیز حمایت می کند وزارت ورزش اورا بی فرهنگ خوانده و او را دلال می خواند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اصلا کل پرسپولیس چند ؟؟؟؟
به دلار هم میدیم که بدهی های خودشونو به بازیکنان خارجی که پرونده تشکیل دادن براش در فیفا، پرداخت کنن...
چشم حسوووداااا کووور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
کل پرسپولیس مفت هم نمی ارزه. میخوای بخریش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تراکتور اگه اراده کنه کاشیما رو میذاره تو جیبش
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۳:۳۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
چه باحال
Iran (Islamic Republic of)
jafar
۱۹:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
دوست عزیز همه میدانند که وزارت ورزش کاملا از پرسپولیس طرف داری میکند مثلا ارای انظباطی کمک های مالی چینش دوران ونادیده گرفتن اشتباه داوری ویا بی انظباطی بازیکنان در مقایسه باتیم های دیگر ارای انظباطی بازی سایپا با پرسپولیس بیانگر تمام واقع است
Iran (Islamic Republic of)
مشتاق
۱۹:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
حق کاملا با آقای زنوزی است.
شما توانایی ندارید تیمتان رو خصوصی کنید علت نمیشه که پول بیت المال را هدر کنید.
سیستان هم در این مملکت حق داره از ورزش سهم ببره. اما این افراد هیچ موقع نمیزارن مردم محروم از کمترین حقوق خود بهره مند شوند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شما فقط حرکات وزیر ورزش را ببینید تیم باخته برای اینکه به تیم دولتی پسرش می خواهد دست سید جلال و برانکو را بالا ببرد
ضمنا مگه جلو اسم تیم ژاپنی اسم کشورش نوشته نشده بود پس چرا انها بازی را ملی اعلام نکردند ؟
جرا مدرسه ها را نیمه تعطیل نکردند ؟
چرا بازی های تیم ژاپنی در لیگ کشورش عقب نیفتاد؟
آیا این عقده یک باشگاه بعد از 50 سال نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۹:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
یاشاسن تورک
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۸:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
از وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال تا کمیته انظباطی همگی در خدمت تیم پرسپولیس هستن
-
م ش ش
۱۸:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
یعنی فوتبال انقدر ارزش داره که درموردش این همه کامنت گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اگه پرسپولیس ملی بودپس چراقهرمانیهای استقلال تواسیاکه بنام ایران بودرازیرسوال بردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اگه پرسپولیس ملی بودپس چراقهرمانیهای استقلال تواسیاکه بنام ایران بودرازیرسوال بردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
با سلام ایا تمام گفته های اقای زنوزی پخش شده ؟ ایا نا حق گفته که پرسپولیس با بقیه فرق دارد ؟ ایا رفتار کمیته داوران با پرسپولیس متفاوت نیست ؟ ایا در سال های قبل ندیدیم اشتباهات داوری را که طارمی را اقای گل و پرسپولیس را قرمان کرد ؟ ایا جریان طارمی را از یاد برده ایم ؟ ایا برای قهرمانی پرسپولیس استقلال و تراکتور را محرم نکردید ؟ ایا بیشترین کمک برای پرسپولیس نبود ؟ پس زنوزی حق را گفت . شما هم برید به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
با سلام ایا تمام گفته های اقای زنوزی پخش شده ؟ ایا نا حق گفته که پرسپولیس با بقیه فرق دارد ؟ ایا رفتار کمیته داوران با پرسپولیس متفاوت نیست ؟ ایا در سال های قبل ندیدیم اشتباهات داوری را که طارمی را اقای گل و پرسپولیس را قرمان کرد ؟ ایا جریان طارمی را از یاد برده ایم ؟ ایا برای قهرمانی پرسپولیس استقلال و تراکتور را محرم نکردید ؟ ایا بیشترین کمک برای پرسپولیس نبود ؟ پس زنوزی حق را گفت . شما هم برید به درک
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس
۱۷:۵۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تراکتوری ها مرد باشن قهرمان ایران بشن.بعد در مورد فینال لیگ قهرمانان حرف بزنند
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۸:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
حقیقت را گفته حقیقت گاهی وقتا خیلی تلخه... نمیشود حقیقت را کتمان کرد پرسپولیس و استقلال تیم هایی هستند که با بقیه تیم ها برای دولتی ها فرق دارد. شما نگاه کن بازی ها کدام تیم از شبکه 3 پخش میشه. شبکه 3 مگه ملی نیست . این یک نمونه اش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
زیاد حرص نخور
اگه وزارت ورزش و فدراسیون بذاره تراکتور هم بی شک قهرمان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ببین داداش تراکتور اگه اراده کنه میتونه رئالو بارسارو تو جیبش بذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سلام
متاسفم برای تراکتورسازی با این مدیرش
وقتی شما را جزء تیم هایی انتخاب می کنند که به راحتی می تواند سرباز فوتبالیست بگیرد چرا اونوقت وزارت ورزش خوبه فدراسیون خوبه چون به نفع شماست؟
یک کمی انصاف هم بد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
امسال تراکتور
همه بازیکناشو با پول شخصی خریداری کرده،
نه با پول بیت المال!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
بیت المال خورها ...........
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۷:۳۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
زیاد دعوا نکنید‌چه تراکتور چه پرسپولیس هر دو قرمزن‌
تموم‌ قرمز پوشها‌را‌عشقه‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
نه نه اشتباه نکن ما رو بخودتون نچسبونید اندازه تراکتور نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تراکتور بیت المال خورنیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اصلا نمیچسبید به پرسپولیس.
Iran (Islamic Republic of)
برانکو
۱۷:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
زیاد دست و پا نزنید حالا حالا ها زیر پرسپولیسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
بیت المال خور
Pakistan
ناشناس
۱۷:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
چون بار اولش بوده رفته فینال اشکال نداره ،ولی کار فقط به ترمیم ورزشگاه تموم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
روی دیوار تراکتور یادگاری ننویسید این تیم آسانسوری بوده و خواهد بود . الان با پرسپولیس در گیرین فردا با استقلال و سپاهان ...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
زیاد فشار نیار بخودت
تیمتون با کمک فدراسیون و وزارت ورزش تا اونجا رفت
هیچ ارزشی نداره
Iran (Islamic Republic of)
سامیار
۱۶:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تراکتور حتی سهمیه هم نمیگیره امسال از حالا دارن فاز حمایت نمیشیم میزنن،
تیم خصوصی رو مگه باید دولت حمایت کنه !؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تیم نبایددولتی باشد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
یاشاسین تراختور یاشاسین آذر بایجان
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۹:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اره ما نتونستیم سهمیه بگیریم اما وعده ما چهار اذر ورزشگاه آزادی ببین پرسپولیس رو چیکار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
به من اگه اندازه یکی ازبایکنان پرسپولیس پول پیدادن نه یه گل که تنهایی ده تاگل میزدم انقدنگیدوضعیت بدی داشتن کم پول میگیرن مگه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۵:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تیم های دیگه وقتی میبینن نمیتونن توی زمین حریف پرسپولیس بشن رو اوردن به حاشیه سازی برای پرسپولیس
از استقلال و سپاهان و ذوب آهن بگیر تا همین تراکتور
میدونم حرف حق تلخه ولی واقعیت این روزهای فوتبال ما هست
Iran (Islamic Republic of)
سالاروند
۱۵:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
یاشاسین اذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
عشق فقط زنوزی و تراختور ...دولت دست از دو تیم پایتخت برداره هر دو تاشون یتیم میمونن و دسته سه میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
از دیدگاه اینکه پرسپولیس یک تیم ایرانی است و در مقابل نام این تیم کلمه ایران درج شده است،

هههههه

خب در مقابل نام دیگر تیم های باشگاهی ایرانی چی درج شده
نکنه درج شده
ترکی
عربی
ژاپنی
یا چینی

خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
داداش کینه هم حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سلام
خدایا کمی عقل و انصاف و جوانمردی به همه ما ایرانیان اعطا فرما ، آمین .
Sweden
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
حرفاش درسته باید مسئولین ورزش و فدراسیون و مسئولین دیگر توجه کنند تا مشکلات بعدی برای تیمهای دیگه پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
من طرفدار پدیده هستم اگر به جای شجاع خلیل زاده هر بازیکن دیگه ای توی تیم های دیگه این حرکاتو میکردن الان حداقل پنج جلسه محروم بود متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ای گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اگر استقلال و پرسپولیس خصوصی می شدند الان تو دسته دو بودند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
واقعا متاسفم .... فقط،یه چیز میتونم بگم متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
مگه ورزشگاه آزادی مال پرسپولیسه که اینجور حرف میزنه فکر میکنم زنوزی کلا حالش خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
حق با آقای زنوزی هستش شما شنیدید که عادل فردوسی پور چی گفت ما از باخت پرسپولیس خوشحال میشیم این جذابیت فوتباله
Australia
ناشناس
۱۳:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
در اینکه تیم پرسپولیس واقعاً از لحاظ بازیکن دستش خالی بود و اعضای تیم مردانه وار تا فینال جنگیدند و نایب قهرمان شدند حرفی نیست ولی ای کاش مسئولین به همه تیم های لیگ برتر به یک چشم نگاه کنند . مسئولین فینالی پرهزینه و تماشایی برای هواداران تیم پرسپولیس آماده کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
دست پرسپولیس خالی بود نایب قهرمان شد
اهان سال های پیش که دستش پر بود چیکار کرد
اینقد عوام فریبی نکنید یا باخت تو فینال و توجیه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ولت کنن میگی ما داورای بازی های قبلی آسیایی رو خریدیم نه؟!!!
-
ناشناس
۱۳:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد زنوری اصلان از ورزش چیزی بلد نیست مخصوصا" فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
برا رفیقت نوشابه باز کن
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۱۲:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اولا تیم تراکتور خصوصیه ودولت وظیفه ای در مورد اون نداره حالا من نمی دونم در این واگذاری تیم تراکتور ورزشگاه یادگارم واگذار شده یا نه اگه واگذار شده که اصلا به دولت ربطی نداره که بخواد اون رو بازسازی کنه اگه نشده که دارن به تیم تراکتور لطف می کنن که اجازه میدن تو این ورزشگاه بازی کنه دوما من معتقدم باید هرچه سریعتر تیم های دولتی مثل استقلال و پرسپولیس هرچه سریعتر به بخش خصوصی واگذار بشن تا این هزینه هایی که رو دست دولت وبیت المال میزارن از بین بره وبه حرفه ای سدن فوتبال کشور کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
صحبت های آقای زنوزی (مالک باشگاه تراکتور) بیشتر به خاطر تبعیض هایی هستش که در این سالها به فوتبال شهرستانها شده و اگر کلاه خودمون رو قاضی کنیم می دونیم که تیم های تهرانی همیشه بودجه بیشتری داشتن و تبعیض آشکاری وجود داشته!
چرا وزارت ورزش هرگز تا به امروز یک ورزشگاه خوب در سیستان نساخته! چرا تا حالا یه تیم خوب در کردستان رشد نکرده؟ چرا مثلا زنجان ورزشگاه نداره؟ و فقط و فقط تهران و تیم های تهرانی و ورزشگاههای تهران مهم بودن؟

ما نمیگیم به پرسپولیس رسیدگی نکنید ولی بقیه تیم ها و بقیه ورزشگاهها رو هم دریابید تا همه ما به یک اندازه احساس ایرانی بودن بکنیم!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۵۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس و استقلال کاملا از جیب هوادارا داره اداره میشه و وزارت کمک چندانی بهشون نمیکنه. هرچقدر هم خرج کنن از جیب هوادار حلالشون. حسادت به تعداد هوادار نکن
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۲۲:۴۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اشتباه نکن از جیب هوادار نیست از جیب ملت ایران خرج میشه
-
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
من در اظهارات آقای زنوزی چیز عجیبی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تراکتور چی میدونه آسیا چیه بعد میاد نظر میده .شما اگه تونستید فقط به مرحله گروهی رفتید اصلا ورزشگاه آزادی مال شما بردارید برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شما خیلی ها برای این تیم خودشون کشتن چیکار کردین
رفتیم فینال حتی نتونستین یه حمله ساده داشته باشین
واقعا حیف اون همه پول...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
زنده باد حالا آسیا که پیشکش اینا کلی زور زدن بعد چندین سال بیان لیگ برتر قابل مقایسه نیستن با ارتش سرخ ایران بهترین و بزرگترین تیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
خیلی عالی فرمودن آقای زنوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شما ببینید سال قبل مهدی کیانی کاپیتان تراکتور سازی تو رختکن با بازیکن خودی سر حرفی با هم بحثشون شده بود مهدی رو چقدر محروم کردن ، ولی بازیکنای پرسپولیس جلوی تماشاگرها و جلوی دوربین دعوا کردن فقط جریمه نقدی سه میلیون تومنی که اون رو هم اعتراض میدن میبخشنشون . من فکر کنم اونجا هم ملی نگاه کردن به خاطر اینکه پرسپولیس از پنجره محروم بوده.
در ضمن آقای برانکو اشیما رو مثال نزد که قبل از بازی فینال تو لیگشون مسابقه دادن ،بعد از قطر الگو برداری میکنن و میگن ما از تیمهای عربی برتریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
الان این موضوع چه ارتباطی داره
-
حمید
۱۱:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اول صبر کنین ببینین تیمشون قهرمان ایران میشه یا نه؟
حالا تا فینال آسیا
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۱:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تا زماني كه سازمان هاي مربوطه و صداوسيما درمورد تيم هاي شهرستان تبعيض قاعل بشه اين بحث ها ادامه پيدا ميكنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ياشاسين زنوزی
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
فقط اعدام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
صحیح هست صحیح هست
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۰:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
درست میگه مدیر عامل تراکتور بازی ملی نبود ولی رسانه فدراسیون و وزارت ورزش اسرار داشتن ملی جلوه بدن
بعد برای نقد حرف های ایشان چرا از چند تا پرسپولیسی سوال کردید خوب اونا تایید نمیکنن که خوردبین ذولفقار نصب
برید از کارشناسای غیر پرسپولیسی سوال کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
لطفا نام استقلال رو کنار پرسپولیس نیارین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
درسته استقلال سرور...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
راست میگی واقعا کسر شان ارتش سرخ آسیاست که نام مبارکش‌ در کنار تیمی بیاد که در انتهای‌ جدول تلو تلو میخورد.
قابل توجه کیسه‌ای‌ها‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
لطفا نام استقلال رو کنار پرسپولیس نیارین ...
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سیب زمینی خودش را جزوه میوه ها حساب نکنه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
این مواردی که گوشزد شده رو کی گفته سازمان لیگ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اگر پرسپولیس قهرمان میشد به باشگاههای دیگر چی میرسید ؟جز کری خوانی هواداران پرسپولیس که تیم ما قهرمان شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شما احتمال نمیبینی که همین نائب قهرمانی پرسپولیس چقد کمک کرد به سهمیه 2+2 لیگ بعدی.یعنی اگه زرنگ باشن جای 2 تا تیم سال بعد 4تا تیم از ایران میره لیگ..اگه بازم متوجه نشدی چی گیر باشگاههای دیگه اومده من حال ندارم توضیح بدم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
خیلی کمک کرداز3+1شد2+2
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
دمش گرم با حرفاش موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ابر و باد و فدراسیون و داورا وزارت ورزش نود و روزنامه ها همه دست به هم دادن تا پرسپولیسو قهرمان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
الحسود لایسود گرچه کسی با پرسپولیس نیست.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۳۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اول بزار ببینیم تراکتور میتونه از گروه اسیایی خودش صعود کنه بعد یه فکری به حال شما میکنن . مثلاینکه متوجه نشدن اشخاص فوتبالی از فیفا تا ای اف سی تا سیسیون اومدن به ورزشگاه آزادی . این ورزشگاه نماد فوتبال ایرانه.اقای زنوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
التماس تفکر.نمیدونم چرا بعضیا از رسیدن پرسپولیس به فینال ناراحتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
چقدر هم که مقتدرانه رسید خداییش
-
به بالایی
۱۳:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شما به فینال برس ..... و برس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
چون حسووووووووووووووووووووووووووووودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
هنوز از کاشیما دلخورین؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ببخشید همین آقای زنوزی هواپیماشو تو جام جهانی تو اختیار تیم ملی گذاشتن تا بازیکنان راحت باشن و از تیم های ملی چون عربستان کمتر نباشه چقدر زود فراموش کردین و ازش تشکر میکنین اگر بحث کشورمون باشه نیازی نیست کسی به ترکا تعصب و غیرت یاد بده ما خودمون استادش هستیم اینکه وزارت ورزش و صدا وسیما به تیم باشگاهی پرسپولیس به دید تیم ملی نگاه میکن هرچند فینال باشگاه آسیا هم باشه چیز غیر طبیعی نیست ما عادت کردیم به تبعیض انصاف نیست از پول بیت المال به تیم پرسپولیس ببخشین خیلیا راضی نیستن در مورد کارشناس آقای ذوالفقار نسب باید بگم شما در حدی نیستی که در مورد مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی اینطور حرف بزنین شما فقط میتونین تخصصتون رو داخل زمین فوتبال به چالش بکشین شما اگر کارشناس خوبی بودین الان مربی بزرگترین تیم های باشگاهی بودین نه در پشت دوربین صدا وسیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
بابا شما برسین به فینال اگه ورزشگاهتونو درست نکردن اونوقت این حرفا رو بزنین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شمامتعصب نماهستید.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۵۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اول بیببنید این زنوزی منبع درآمدش از کجاست
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
با سلام
اگه تجهیز ورزشگاه ها برای آبرو داری فوتبال ایران است چرا تجهیز ورزشگاه ها رو در زمان حال انجام نمی دن تا سهمیه ایران حداقل از نظر تجهیز ورزشگاه برای بازی های آسیایی یه تکونی بخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سلام اشتباه نکنید و فقط استقلال و پرسپولیس را نبینید مگر سالهای پیش ذوب آهن و سپاهان در فینال نبودند چه کرد این وزارت ورزش همیشه چون رسانه دست شماست هر طور دلتان می خواهد می نویسید.
فقط برای ایران بنویسید نه استقال و پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۴۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اون موقع مراسم اهدای جام تو ژاپن بود خدا رو شکر که تیم موفقی مثل پرسپولیس این همه حسود و دشمن داره از قدیم گفتن هرکسی موفق تره باشه دشمنشم زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تیم های دولتی از بیت المال خرج میکنند ولی تراکتور که خصوصی است چنین نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۸:۴۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
زنوزی یک اسدقلالی دو آتشه است برای همان .....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
استقلالی نه ششتقلالی
-
rasol
۰۸:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
حاجی این فینالو استقلال چن سال پیش رفت کجا 3تا بازی کنسل کردن که استقلال فکر اسیا باشه.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۹:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اون سال استقلال با دوتا بازی رفت فینال و جام آسیایی دوستانه بود و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
شما راست میگی آقا سید فقط هواشناسی ژاپن از یه هفته قبل پیش بینی بارون کرده بود جوبیلو ایواتا داخل آب تمرین کرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس آبی
۱۲:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اون موقع تیم شما کجا بود که اون بره فینال ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سیدروببخشیدنمی دونه اون موقع پرس بی پولیس وجودنداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
راست میگه اون موقع نه آقا سید بودن و نه پرسپولیس، این دوستمون هم که میگه خودشون نبودن تو در و دیوارای غارها که با خط میخی نوشته شده 1 چیزایی از قهرمانی استقلال بین 4 تا تیم نوشتن که اونم بین علما هنوز اختلاف نظره که اون تیم اس تق لال بوده یا ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
جای تاسف داره برای زنوزی و افرادی مثل آنها
Iran (Islamic Republic of)
یونس نعمتی
۱۰:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
چرا ؟ چون هزینه های یک تیم را از جیب خودش پرداخت میکنه واز بیت المال ارتزاق نمیکنه ؟ باید افرادی مانند ایشان زیاد باشند تا بتوانند هزینه های تیم داری برخیها ودرآمد های میلیاردی بعضیها از بیت المال قطع شود واین پول ها صرف بازسازی وایجاد ورزشگاه ها شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
همون زمان چرا پرسپولیس نتونست بیاد!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
متاسفم برای طرفداران پرسپولیس که توان حرف زدن ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
دوست عزیز(یونس نعمتی) فرق باشگاه دولتی و خصوصی رو میدونی ؟؟