مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مطرح کرد؛

تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان را تشریح کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مجید جوادیان زاده  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با اشاره نقش مهم کتاب در فرهنگ جامعه ،کتابخوانی را محور اصلی برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: سطح مطالعه و کتابخوانی یکی از مولفه های مهم تحول فرهنگی در استان است.

جوادیان زاده افزود: بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با شعار حال خوش خواندن از ۲۴ آبان تا یک آذر ماه برگزار می شود.

وی محور اصلی این هفته را کتابخوانی دانست و افزود: شهر یزد در سال ۹۷ به عنوان نامزد پایتخت کتاب جهان معرفی شده به همین دلیل یکی از ویژگی‌های پایتخت کتاب در برابر تمام اقشار در بحث کتابخوانی است.

مدیرکل ارشاد استان  با اشاره به اینکه جامعه‌ای از کتابخوانی دور باشد اصلاح پذیر نیست، گفت: جامعه کتاب و کتابخوان جامعه فرهنگ پذیر و توسعه پذیر خواهد بود.

جوادیان زاده درمورد برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در این هفته افتتاحیه نمایشگاه کتاب در حسینیه ثارلله، کارگاه یک روزه نویسندگی کودک ، راه اندازی رادیو کتاب و معرفی کتاب و نویسندگان در فضای مجازی از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل ارشاد استان  گفت: هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان لغایت اول اذر ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اعلام برنامه های هفته کتاب وکتاخوانی در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار