قزوین از استان‌های پیشتاز در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد استان‌های معین، قزوین یکی از استان‌های پیشتاز با عملکرد بسیار خوب ارزیابی شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ قدرت اله مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین در پیامی با اشاره به سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد استان‌های معین، قزوین یکی از استان‌های پیشتاز با عملکرد بسیار خوب ارزیابی شد و این افتخار برای همه دستگاه‌های امداد رسان از جمله، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی ها، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و اداره کل مدیریت بحران استانداری به ثبت رسید.

مهدیخانی افزود: بیمارستان فوق مجهز صحرایی مدیریت بحران استان از امکان‌های ارزشمندی بود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در منطقه زلزله زده مستقر گردیده و خدمات بسیار ارزنده‌ای را داد.

وی ادامه داد: ماشین آلات و تجهیزات آوار برداری و راهسازی استان، چادر‌های اسکان و کانکس، اقلام زیستی و پوشاک ونیز سیل کمک‌های مردمی به منطقه بسیج شده و خیرین بسیاری نیز در یک حرکت خداپسندانه مقادیر قابل توجهی اجناس مورد نیاز مردم را با حمایت نیرو‌های هلال احمر و دستگا‌های امدادی به منطقه فرستاند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تیپ حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین متولی امر بازسازی در منطقه گیلانغرب، در ۲ شهر و ۲۰۰ روستا هستند و تا کنون از ۳ هزار و ۸۹۸ واحد تخریب شده حدود هزار و ۲۰۰ واحد را ساخته اند .

به گفته وی، همچنین  از ۱۱ هزار و ۲۴۰ واحد نیز حدود ۱۰ هزار واحد تعمیرشده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان گفت: همچنین یک مدرسه ۶ کلاسه نیز توسط انجمن خیرین جراح استان در قصر شیرین ساخته شد.

انتهای پیام/

قزوین از استان‌های پیشتاز در بازسازی مناطق زلزله

برچسب ها: مدیریت بحران ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.