قدوس: بین فوتبال و فروشندگی، فوتبال را انتخاب کردم/ از حضور در آمیان حس خوبی دارم

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال آمیان فرانسه درباره حضورش در این تیم سخن گفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان قدوس مهاجم ملی پوش کشورمان که در فصل جدید به تیم آمیان فرانسه پیوسته است در گفتگوی اختصاصی با کانال پلاس درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

قدوس درباره اینکه فوتبالش را از کدام تیم آغاز کرده است گفت: من فوتبالم را از تیم ترلبورگ سوئد آغاز کردم اما در آنجا احساس خوبی نداشتم. بعد از پایان قراردادم با این تیم پدر و مادرم از من خواستند که شغل دیگری پیدا کنم. من هم به سراغ شغلی جدید رفتم و فروشنده تلفن شدم ولی از این شغل راضی نبودم و فقط به فوتبال فکر می کردم.

مهاجم ایرانی آمیان ادامه داد: من بین اینکه فوتبال را انتخاب کنم و یا کار را ادامه دهم مانده بودم اما پس از مدتی به خودم گفتم که این زندگی در شان من نیست. با سرمربی سابقم تماس گرفتم و گفتم مرا کمک کن. از باشگاهی درخواست کردم که تست بدهم. آنها یک هفته به من فرصت دادند و من به خودم گفتم اگر بتوانم نظرشان را جلب کنم قدمی رو به جلو برداشته ام ولی اگر این اتفاق نیفتد باید به اجبار فوتبال را کنار بگذارم و به سراغ شغل دیگری بروم. مدتی بعد به من گفتند که قراردادت آماده است و ما می خواهیم که در تیم ما بازی کنی.

قدوس با تمجید از زلاتان ابراهیموویچ مهاجم 37 ساله سوئدی گفت: زلاتان انسان بزرگی است و مردم سوئد او را دوست دارند. بسیاری از فوتبالیست ها نیز مایل هستند تا در آینده مثل او ستاره شوند، به ویژه بازیکنانی که سوئدی نیستند، مثل من که ایرانی هستم و در سوئد بازی می کردم. زلاتان الگوی خیلی خوبی پیشرفت است. او برای رسیدن به موفقیت تلاش زیادی کرد.

مهاجم تیم ملی ایران در مورد پیوستنش به تیم آمیان فرانسه گفت: من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. باشگاه آمیان از مدت ها قبل به دنبال جذب من بود و این مسئله برایم بسیار مهم بود. خوشبختانه امروز از حضور در آمیان حس خوبی دارم.

بیشتر بخوانید:

 تیم جدید سامان قدوس مشخص شد

گفتگوی دو باشگاه انگلیسی با سامان قدوس

منچستر سیتی به دنبال سامان قدوس

انتهای پیام/

اظهارات قدوس درباره حضورش در آمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار