اجرای طرح های آب و فاضلاب در آبادان و خرمشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ٢٤ پروژه در بخش آب و ۱۱ پروژه در بخش فاضلاب در شهر‌های آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروند کنار و مینو شهر اجرایی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ، صادق حقيقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درباره پروژه‌های آب در حال اجرا در شهرهای آبادان و خرمشهر  گفت: ٢٤ پروژه آبرسانی و اصلاح شبكه توزيع آب در شهرهای آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروند كنار و مينوشهر با اعتبار ٢٢٠ ميليارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: طول اجرايی اين پروژه‌ها در بحث اصلاح شبكه‌های آب به طول بيش از ٢٨٤ كيلومتر است و بيش از ٢٢ هزار و ٥٠٠ فقره انشعاب ظرفيت اجرايی اين طرح‌ها است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه‌های فاضلاب در این شهرها گفت: پروژه احداث شبكه فاضلاب و انشعابات منازل و مناطق مختلف در شهرهای آبادان و خرمشهر با اعتبار ٢٠٨ ميليارد تومان در حال اجرا است.

حقيقی پور ادامه داد: در حال حاضر ٦ پروژه اصلاح شبكه فاضلاب در شهر خرمشهر و ٥ پروژه فاضلاب در شهر آبادان در حال انجام است كه طول اجرای اين پروژه‌ها بيش از ٢٤٤ هزار متر و شامل بيش از ١٣ هزار فقره انشعاب می‌شود.

وی ، به بزرگترين پروژه زيست محيطی در منطقه اشاره كرد و گفت: بزرگترين پروژه زيست محيطی به روش SBR در آبادان وبه روش MLE در خرمشهر اجرايی می‌شود.

مديرعامل آبفا خوزستان افزود: همچنین خط انتقال آب پاک از ايستگاه پمپاژ جمشيد آباد آبادان به شهرهای اروند كنار و چوئبده به طول ١٣ كيلومتر و با ظرفيت ١٠٠ هزار متر مكعب در شبانه روز اجرايی شده است.

حقیقی پور  گفت: امروز عمليات اجرايی احداث تاسيسات نمک‌زدايی آب شهرستان آبادان به روش B.O.O توسط شركت سرمايه‌گذار سولار سندروس به ظرفيت ١٥ هزار متر مكعب در روز اجرايی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ظرفيت آب شرين كن برای جمعيت تحت پوشش ٢٣٥ هزار نفر و ٥٢ هزار خانوار اتخاذ شده است.

حقیقی پور گفت: با افتتاح رسمی خط غدير ٢ افزايش كيفيت و كميت آب آشاميدنی شهر آبادان نيز انجام خواهد شد و تمام تلاش شركت آب و فاضلاب رضايت‌مندی مردم است.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح های  آب و فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.