پرداخت کمک‌هزینه اجاره به ۱۳ هزار و ۲۳ خانوار مددجوی اصفهانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان گفت : در شش ماهه نخست امسال ۱۳ هزار و ۲۳ خانوار مددجوی فاقد مسکن از کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره مند شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال یزدانی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۸۷ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند ، گفت : ۱۳ هزار و ۲۳ خانوار از این نیازمندان فاقد مسکن و مستأجر هستند.

وی منابع این نهاد را برای حمایت از همه جامعه تحت حمایت که فاقد مسکن هستند ، ناکافی اعلام کرد وگفت : در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۶۸۷ میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن به این نیازمندان پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه هزینه اجاره مسکن به‌ویژه در شهرها کمرشکن است ،گفت : خانوارهای مستأجر تحت حمایت این نهاد برای تأمین سرپناه مناسب با مشکلات زیادی روبرو هستند که حل این مشکلات نیاز به منابع مالی فراوانی دارد و از عهده این نهاد خارج است.

یزدانی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و هماهنگی فعالان عرصه خیر و احسان برای تغییر رویکرد ارزاق محور در عرصه حمایت از نیازمندان ،گفت : حرکت به سمت کمک‌هایی که باعث توانمندی خانوارهای نیازمند می‌شود از مهم‌ترین چشم‌اندازهای کمیته امداد است و مسکن در کنار اشتغال و خودکفایی بزرگ‌ترین سهم در ایجاد شرایط پایدار در زندگی مددجویان این نهاد را دارند.

وی با ابراز امیدواری از مشارکت مردم درزمینه تأمین مسکن نیازمندان ،گفت : خیران گرامی و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به ادارات این نهاد در محل زندگی خود ، شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* توسط تلفن همراه ، مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد و یا واریز به کارت‌بانکی با شماره ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به پرداخت کمک‌های خود در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/م

پرداخت ۶۸۷ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره به مددجویان اصفهانی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.