مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان از برگزاری طرح " هرهفته همرکابی" همراه با ویژه برنامه‌ای به منظور پاسداشت کتابخوانی به میزبانی این منطقه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رسول هاشمیان مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری طرح " هر هفته همرکابی" به میزبانی شهرداری منطقه 8 اصفهان اظهار داشت : گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه از جمله مسائلی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: توسعه دوچرخه سواری علاوه بر اینکه به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می‌کند برای سلامتی افراد نیز مفید است بنابراین بر گسترش فرهنگ دوچرخه سواری تأکید بسیاری شده است.

مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا جایی که می‌توانیم باید از پاکروها برای ترددهای شهری استفاده کنیم، گفت: توسعه استفاده از حمل و نقل عمومی نیاز امروز جامعه شهری ماست تا از مشکلات ناشی از ترافیک و آلودگی هوا رهایی پیدا کنیم.

وی افزود: ما به دنبال ایمن سازی خیابان‌ها هستیم تا بتوانیم بخشی از خیابان‌ها را برای عبور ایمن دوچرخه سواران اختصاص دهیم.

هاشمیان با اشاره به میزبانی از طرح " هر هفته همرکابی"  تصریح کرد: مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 8 اصفهان با اهمیت دادن به موضوع دوچرخه سواری و به منظور همراهی با مردم در روزهای بدون خودرو، چهارشنبه هفته جاری در این طرح شرکت می‌کنند.

وی  گفت : این برنامه از ساعت 6:30 صبح از مقابل ساختمان شهرداری منطقه 8 ، با حضور همکاران ما و همچنین جمعی از همشهریان برگزار می‌شود. در این راستا از تشکل‌ها و نهادهای مردمی و شهروندان منطقه دعوت می‌کنیم که در این برنامه حضور پیدا کنند.

مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان با اشاره به همزمانی این طرح با هفته کتابخوانی گفت : با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم گسترش فرهنگ کتابخوانی و توجه به این موضوع، فراهم کردن بستر توسعه فرهنگ کتابخوانی بر عهده ماست و بر همین اساس در حاشیه طرح "هر هفته همرکابی" ویژه برنامه‌ای به منظور پاسداشت کتابخوانی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/م

کاروان همرکاب‌ها به منطقه 8 رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار