معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) جشن‌های بهار مهربانی از ۲۹ آبان تا چهارم آذر ماه در این استان برگزار می‌شود.

جشن‌های بهار مهربانی در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی در نشست هماهنگی جشن‌های بهار مهربانی افزود: میلاد نبی اکرم (ص) بزرگترین جشن خلقت و هفته وحدت اوج تبلور یگانگی جهان اسلام است.

وی بیان کرد: در شرایطی که جامعه زیر فشار‌های معیشتی و تحریم‌های طراحی شده برای تحت تاثیر قراردادن امید جامعه است برای اینکه این تحریم‌ها کم اثر شوند باید جامعه تاثیر پذیری کمتری داشته باشد.

خورشیدی اضافه کرد: در شرایطی که القای ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب روبه فزونی است جشن‌های بهار مهربانی می‌تواند موجی از نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی، صدا و سیما، خانه مطبوعات، سازمان‌های مردم نهاد، رسانه ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر باید در اجرای این جشن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

خورشیدی گفت: بهره گیری از مناسبت‌های دینی برای ترویج شادی در جامعه، توسعه نشاط با مشارکت خانواده‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت اقشار مردم از اهداف و رویکرد‌های جشن‌های بهار مهربانی است.

وی گفت: نمایش خیابانی، موسیقی اقوام، اجرای برنامه‌های مذهبی، استفاده از ظرفیت‌های ورزشی محلی و آیینی و عرضه محصولات فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای جشن‌های بهار مهربانی در بوشهر است.

انتهای پیام/م

جشن‌های بهار مهربانی از ۲۹ آبان تا چهارم آذر ماه

برچسب ها: ائمه اطهار ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.