ارائه خدمات دندانپزشکی، فیزیوتراپی و مددکاری رایگان به بیماران خاص

دندانپزشکی، فیزیوتراپی و مددکاری اجتماعی ، خدماتی است که از امروز هزار و 119 بیمار خاص، رایگان از آن بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ دهقانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مراسم افتتاح همزمان 83 مرکز جامع بیماران خاص کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد گفت:  برای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی مرکز جامع بیماران خاص استان 370 میلیون تومان هزینه شده است .

وی افزود: در قسمت فیزیوتراپی تا چند روز آینده بیماران را پذیرش خواهیم کرد و در قسمت دندانپزشکی هم اکنون هم یک یونیت وجود دارد و قرار است دو یونیت دیگر نیز اضافه شود و در هفته های آینده این بخش هم بیماران را پذیرش می کند.

دهقانی گفت:امیدواریم با این خدمات رایگان که به بیماران خاص و صعب العلاج ارائه می شود از دغدغه ها و نگرانی های آنها کاسته شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در مراسم افتتاح همزمان 83 مرکز جامع بیماران خاص کشور گفت: از نظر وزارت بهداشت، 40 بیماری به عنوان بیماری خاص شناسایی شده است که بر اساس قانون، بیمه ، فقط هزینه های درمانی بیماران دیالیزی، هموفیلی و تالاسمی را تقبل می کند

هاشمی افزود: در این خصوص، وزارت بهداشت تصمیم گیرنده نیست و ما شرمنده بیماران هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دولت و مجلس خواست، بیمه این گونه بیماران را پیگیری کنند و آین افراد را در الویت خدمات پزشکی و درمانی قرار دهد.

انتهای پیام/ک

ارائه سه خدمت جدید به بیماران خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار