توزیع ۴۸ بسته حمایتی توسط آستان قدس رضوی به خانواده های محروم

مسئول رابط نواحی نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه گفت : ۴۸ بسته حمایتی توسط آستان قدس رضوی طی هشت ماه اخیر بین خانوار‌های محروم استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خدامراد نوری مسئول رابط نواحی نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه در گردهمایی رابطان مناطق و محلات نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت : لیست بیش از ۱۴۰ خانوار محروم را برای توزیع اقلام اهدایی شناسایی کردیم.

مسئول رابط نواحی نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه با اشاره به اینکه طی هشت ماه اخیر ۴۸ بسته حمایتی رضوی برای توزیع دریافت کردیم، افزود : این میزان جوابگوی خانوار‌های محروم استان نخواهد بود.

وی ادامه داد : در پایانه‌های مرز خسروی و ترمینال که ورودی زائران در منطقه است و هرشب ۲ مسافر در راه مانده داریم که باید خدمت شایسته به آنان در دستور کار خادمیاران رضوی قرار بگیرد.

نوری گفت : اگر اشتغال برای بانوان بی‌سرپرست بنابر تخصص آنان در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی فراهم شود و به نوعی ماهیگیری به آنان تفیض شود می‌توانند در اشتعالزایی سهیم باشند.

این مسئول با بیان اینکه در نواحی خدماتی ما اعتبار و بودجه لازم برای مسؤولان مناطق و شهرستان نیاز به رسیدگی دارد، تاکید کرد: در رابطه ساماندهی با کلاس‌های آموزشی خادمیارن که در آستان قدش رضی یک روزه و محدود است، که آزمون دارد، لذا در استان این زمینه آموزشی باید چند روزه و برای آمادگی لازم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه خیمه امام رضا (ع) در استان باید به روی همگان باز شود، گفت: مسئله جذب با خادمیاری فرق دارد، در حالی که قدرت دافعه داریم، اما قدرت جاذبه بسیار ضعیف است و باید سردرب خیمه رضایی را تنگ نگیریم.

نوری گفت : افرادی عشاق امام رضا (ع) هستند و باید همه مذاهب را در بربگیرد و، چون در عرصه مربوطه استخدامی و مسئولیت آن چنانی ندارد، همچنین براساس عشق و کار دلی برای امام رضا (ع) است باید عرصه خدماتی متناسبی فراهم شود .

 

 

انتهای پیام/د

شناسایی لیست بیش از ۱۴۰ خانوار محروم را برای توزیع اقلام اهدایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار