مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

22 پل آذربایجان غربی در طرح تعمیرات اساسی پل های بزرگ و ابنیه فنی راه های کشور قرار دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 22 پل در استان در طرح تعمیرات اساسی پل های بزرگ و ابنیه فنی راه های کشور قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: عملیات عمرانی در چهار پل به طور صد در صد به اتمام رسیده که شامل تعمیرات اساسی پل قابلیق در سه راهی ایواوغلی – مرند، تعمیرات اساسی پل هفته ( باند رفت ) در زیرگذر قولنجی – خان تختی، تعمییرات اساسی پل انهر در محور ارومیه – انهر – سه راهی راژان و تعمیرات اساسی پل قیله لیق در محور خوی – قوطو بوده و در هجده پل دیگر عملیات عمرانی در حال اجراست .

وی ادامه داد: از 22 پل، سه پل گلستانه و هاشم آباد ارومیه و پوش آباد اشنویه مربوط به احداث مجدد پل بوده و عملیات تعریض پل بالانج در محور ارومیه – اشنویه نیز در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به نقش پل ها در ارتباطات جاده ای گفت :در کل استان 36 پل با دهانه 20 متر به بالا و 305 پل با دهانه بین 10 تا 20 متر وجود دارد که بیشترین تعداد این پل ها در محورهای مواصلاتی ارومیه و خوی قرار گرفته است.

ارسلان شکری در پایان افزود: با توجه به رسالت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حفظ و نگهداری پل های ارتباطی محورهای مواصلاتی کشور ، در آذربایجان غربی نیز همواره توجه ویژه ای به این مقوله انجام می گیرد و همواره عملیات لایروبی و تنقیه پل ها و حفظ و تعمیرات آنها جزو برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.​

انتهای پیام/ب

تعمیرات 22 پل آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.