رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: تنش آفرینی دشمن صهیونیستی در غزه با شکست مواجه خواهد شد

محمد علی الحوثی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت هرگونه تنش آفرینی یا حماقتی که دشمن قصد ارتکاب آن را دارد به اذن خدا شکست خواهد خورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: به نیرو‌های قهرمان مقاومت در غزه، این جهاد مشترک را تبریک می‌گوییم. هرگونه تنش آفرینی یا حماقتی که دشمن قصد ارتکاب آن را دارد به اذن خدا شکست خواهد خورد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: دست نیرو‌های قهرمان را در فلسطین می‌فشاریم و این جهاد مشترک را به آن‌ها تبریک می‌گوییم. هوشیاری مقاومت در افشای طرح جدید صهیونیست‌ها که برای اجرای آن تلاش می‌کنند ثمربخش بود. ما، رژیم صهیونیستی را مسئول هرگونه حماقتی می‌دانیم که علیه فلسطینی‌ها مرتکب می‌شوند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در بخش دیگری از سخنانش گفت: بمباران بندر الحدیده نشانگر بی حرمتی کشور‌های متجاوز به گرسنگی و قحطی و نیز به رسمیت نشناختن نقش سازمان ملل است.

محمد علی الحوثی افزود: بمباران بندر الحدیده، در چارچوب طرح آمریکایی و به دستور آن‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: تعمد در بمباران این بندر پس از هشدار دبیر کل سازمان ملل این پیام را دارد که کشور‌های متجاوز حتی سازمان ملل را هم به چالش کشیده‌اند.

ائتلاف متجاوز سعودی امروز چندین حمله هوایی را علیه بندر الحدیده انجام داد که به دنبال آن تعدادی از غیرنظامیان زخمی شدند و بسیاری از خانه‌ها ویران شد.

انتهای پیام/

واکنش محمد علی الحوثی به حملات رژیم صهیونیستی به غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار