گلایه از سامانه‌های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از کامل نبودن سامانه‌های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلایه کرد.

گلایه  از سامانه های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارزبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان مرکزی با موضوع بررسی آسیب‌های کارت‌های بازرگانی برگزار شد و در این جلسه درودگر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از روند کارسامانه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلایه کرد.

درودگر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه سال تصویب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سال ۱۳۹۲ بوده با گذشتن ۵ سال از تصویب این قانون هنوز هیچ کدام از سامانه‌های مربوط به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کامل نیست.

وی با بیان اینکه تیم بازرسی و ناظر به تنهایی نمی‌تواند مشکل را حل کند اضافه کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا همه موظف هستند مسئولیت‌های محول شده را به نحو احسن انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ادامه داد: باید راه‌های فرار از مبادی قانونی شناسایی شود و برای آن راهکار ارائه شود و باید اقدامات به گونه‌ای باشد که افراد با مجوز کار‌های قانونی را عملیاتی کنند.

در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان مرکزی همچنین آسیب‌های کارت‌های بازرگانی بررسی شد.

کارت‌های بازرگانی مدرکی برای واردات و صادرات کالا است و در ایران تنها بازرگانان می‌توانند در واردات و صادرات شرکت داشته باشند که دارای کارت بازرگانی باشند.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون دادگستری استان مرکزی درباره سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.