بررسی اولویت شهرداری در دزفول

شهردار دزفول به بررسی اولویت‌ها در شهرداری این شهرستان پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد علی دوایی فر شهردار دزفول گفت: در کوی زیبا شهر دزفول اقداماتی نظیر تعریض جاده ورودی و احداث باند کندرو، احداث میادین و درخت کاری و توسعه فضای سبز و به زودی یک پیست پیاده روی سلامت نیز برای توسعه ورزش های همگانی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این اقدامات باعث رشد و توسعه این منطقه می شود و نقش مهمی نیز در ارتقای کیفیت زندگی اهالی منطقه خواهد داشت.

دوایی فر بیان داشت: سه راهی جاده شهیون در مراحل پایانی خود قرار دارد ولی به دلیل گرانی و کمبود قیر برای آسفالت ادامه روند اجرایی آن با مشکلاتی مواجه شده که همین مشکل نیز باعث راکد ماندن بسیاری از پروژه های شهرداری شده است.

شهردار دزفولی عنوان کرد: پروژه تجاری قائم مجدد آغاز شده و در حال حاضر کارگران در بخش دروازه ورودی به خیابان شریعتی مشغول به کار هستند؛ همچنین ورودی به سمت خیابان طالقانی نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است که به زودی این بخش از پروژه نیز فعال می شود.

وی افزود: مقدمات احداث یک کمپ اقامتی در  تفریحگاه ساحلی علی کله فراهم شده است در این کمپ اقامتی حدود ۶۰ سوئیت به سبک ستنی احداث می شود و بوستان گل مریم در ادامه بوستان گل نرگس که حد فاصل خیابان آفرینش و خیبر واقع شده در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/م

توسعه فضای سبز دزفول

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
تکمیل پارک بانوان و بازارچه ی کوی بهمن هم مد نظر باشه که واقعا مردم کوی سعدی و بهمن به این موارد نیاز اساسی دارند