نمایشی که به مهمترین سوال کودکان پاسخ می‌دهد

کارگردان نمایش «از کجا اومدیم؟» گفت: این نمایش به یکی از مهم‌ترین سوال‌های کودکان راجع به تولد و این که ما از کجا آمده ایم، پرداخته است.

محمد عاقبتی کارگردان نمایش «از کجا اومدیم؟» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص این نمایش گفت: مخاطب نمایش «از کجا اومدیم؟» کودکان بالای ۴ سال هستند. این نمایش پاسخی به یکی از مهم‌ترین سوال‌های کودکان راجع به تولد و این که ما از کجا آمده ایم، است.

این کارگردان در خصوص استقبال از نمایش‌های کودک بیان کرد: استقبال از نمایش‌ها برای مخاطبان کودک می‌تواند خوب باشد، با این شرط که تولید استاندارد و قابل اطمینان باشد و خانواده‌ها از زمان اجرای این نمایش ها با خبر باشند.

وی با بیان اینکه مدت زمان تمرین۴ ماه به طول انجامید، در خصوص انتخاب بازیگران گفت: معمولا تمام کارگردان‌ها مبنای شخصی برای انتخاب بازیگران خود دارند که این مبنا بیشتر با سلیقه و کیفیت همکاری و هم فکری همراه است. انتخاب بازیگران این نمایش بر اساس سابقه‌ همکاری من با محمد هادی عطایی و الکا هدایت و توانایی آنها در بازیگری و بازی دهندگی عروسک‌ها بوده است، این که بتوانند با تمرکز و حضور ذهن چند کاراکتر متفاوت و شخصیت‌های عروسکی را بازی کنند.

گفتنی است؛ محمد هادی عطایی و الکا هدایت (بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک) با همراهی صدا و تصویر لیلی رشیدی و خسرو پسیانی در نمایش «از کجا اومدیم؟» هنرنمایی می‌کنند که این نمایش از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر هر شب ساعت ۱۸ در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

نمایش «از کجا اومدیم؟» ویژه کودکان به روی صحنه می رود

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار