مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان:

رفع مشکل کم آبی سمنان به شکوفایی اقتصادی منجر می شود

گفت: رفع مشکل کم آبی و سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در استان سمنان منجر به مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمناشکوفایی اقتصادی کشور می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: زیرساخت‌های سرمایه گذاری مانند انرژی، اقلیم و زمین هموار برای فعالیت اقتصادی در چهار فصل سال در استان سمنان وجود دارد و افزایش تولید آب در این استان می‌تواند در میان مدت به توسعه و رونق اقتصادی در کشور کمک کند.

وی افزود: ظرفیت‌های سرمایه گذاری قابل توجهی در شرق استان سمنان وجود دارد که باید با رفع موانع برای توسعه روزافزون کسب وکار در این منطقه اقدام کرد.

آل بویه ادامه داد: اکنون تامین آب به میزان پنج میلیون متر مکعب برای واحد‌های صنعتی کم آب در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان سمنان تامین شده است که باید با برنامه ریزی میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مناطق را افزایش داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در زمان حاضر زیرساخت شبکه و لوله انتقال ۴۳ میلیون متر مکعب در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان سمنان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در افق ۱۴۱۰ تولید ۱۵۴ میلیون متر مکعب آب برای نواحی و شهرک‌های صنعتی استان سمنان برنامه ریزی شده است که با اجرای طرح‌های مهم انتقال آب بین حوزه‌ای می‌توان واحد‌های صنعتی و تولیدی کم آب بر قابل توجهی در این منطقه از کشور راه اندازی کرد.

آل بویه افزود: شکوفایی ظرفیت‌های معدنی استان سمنان نیازمند تامین آب است و با رفع چالش کم آبی می‌توان در میان مدت برای راه اندازی واحد‌های فرآوری این محصولات اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: نواحی و شهرک‌های صنعتی سمنان یکی از کم مصرف‌ترین مناطق اقتصادی کشور در بخش آب است و با مصرف ۱۳۵ لیتر برثانیه آب در شهرک صنعتی مرکز استان برای بیش از ۱۶ هزار نفر اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام / گ

ظرفیت‌های سرمایه گذاری قابل توجهی در شرق استان سمنان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.